یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون در قم وجود دارد بحث ورودی‌های شهر است؛ ظاهر زننده این اماکن در شان قم نیست و لازم است با ساماندهی آن‌ها ظاهر زیباتری در معرض دید زائران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی‌اردبیلی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر قم با تاکید بر تلاش برای آبادانی شهر کریمه اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید در این مسیر وظیفه خود را به درستی بشناسند و به کار و کوشش بپردازند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که اکنون در قم وجود دارد بحث ورودی‌های شهر است؛ در حال حاضر کمی ظاهر زننده این اماکن در شان قم نیست و لازم است با ساماندهی آن‌ها ظاهر زیباتری در معرض دید مسافران و زائران قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که برای حل مشکل کیفیت آب قم و یکسانی آن در همه مناطق باید تلاش شود، گفت: همه مردم قم باید به میزان کافی و با کیفیت یکسان از آب بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: شورای شهر قم در حال حاضر فعال است و باید برای حل بیشتر مشکلات گام‌های موثرتری در دوره جدید بردارد.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی عنوان کرد: همه نهادها و ادارات باید برای حل مشکلات با شهرداری و شورای شهر همکاری کنند ضمن این‌که تاکنون هم کارهای خوبی در قم صورت گرفته و باید شاهد تداوم این‌گونه فعالیت‌ها باشیم./س

برچسب ها: قم ، لزوم ، ساماندهی ، ورودی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.