معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از تجهیز عرصه های جنگل کاری و فضاهای سبز حاشیه بزرگراه ها و معابرشهری این منطقه به شبکه آبیاری قطره ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20 تهران ، سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: 85 هزار مترطول آبیاری قطره ای در بزرگراه امام علی(ع)، عرصه جنگل کاری بیجین، مخزن صالح آباد، بوستان مادر، خیابان های شهید آوینی، دیلمان، جانبازان، شهید داسار و بلوار کمیل به منظور صرفه جویی در هزینه و استفاده بهینه از منابع آبی انجام شده است.

شیرازی با اشاره به اینکه تجهیز بوستان ها و فضاهای سبز شهری منطقه 20 به  شبکه آبرسانی تحت فشار از اولویت های مدیریت شهری است، افزود: بوستان های ایثار، بهشتی، آلاله، معراج، شهید آوینی، مادر، خبرنگار، ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بوستان های خطی این منطقه با حجم عملیات 12 هزار و 290 مترطول طی نیمه اول سال جاری به شبکه آبرسانی تحت فشار تجهیز شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران در پایان اظهار داشت: این منطقه به عنوان جنوبی ترین منطقه شهر تهران دارای 2 هزار و 629 هکتار فضای سبز است که 536 هکتار آن در داخل محدوده و 2 هزار و 93 هکتار آن خارج از محدوده شهری قرار گرفته است./ف
برچسب ها: ابیاری ، قطره ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار