قلعه نویی:

حقوق نگرفته‌ام هیچ، تازه پول هم قرض کرده‌ام/ مس تيم خوبی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: من تاکنون صحبتی در خصوص شرایط مالی تیم نکرده‌ام و حدود هفت ماه است که حقوق نگرفته‌ام بلکه برای برطرف شدن مشکلات مالی، از برخی پول هم قرض کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس کرمان گفت: ما در این بازی علاوه بر بازیکنانی که از گذشته غایب بودند، بیگ زاده را به دلیل مصدومیت و نظری را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم ما امروز با 16 بازیکن به اردو رفته ایم و می بایست با این شرایط کنار بیاییم هر چند که کنار آمدن با چنین شرایطی کار بسیار سختي است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: برد مقابل فولاد در هفته گذشته روحیه خوبی به تیممان داد و در این جا،‌ جا دارد از بازیکنان جوان فولاد تشکر کنم که در روز جمعه  بازي خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. به هر حال برای این بازی بچه های ما نسبت به مسی ها خسته ترند ولی ما برای اینکه در کورس باقی بمانیم و شرایطمان را بهتر کنیم تمام تلاشمان را برای کسب 3 امتیاز به کار می گيريم.

قلعه نویی تصریح کرد: علاوه بر نبود برخي از بازیکنان، تیم ما با مشکلات دیگری نیز روبروست ما هنوز هم از لحاظ مالی در بلاتکلیفی به سر می بریم و از لحاظ بدنی از سایر تیم ها عقب هستيم. به همین دلیل تعداد مصدومان ما زیاد است. همچنين از کادر پزشکی تیم تشکر مي کنم که در این روزها کمک زیادی به ما کرده اند متأسفانه در این فصل هنوز من نتوانسته ام تیم را با ترکیب دلخواه به زمین بفرستم ولی خوشبختانه تمرینات نیم فصل، برای جبران کمبودها فرصت مناسبی است.

وی در ادامه در خصوص تیم مس کرمان گفت: ما بازی قبلی این تیم را آنالیز کرده ایم از نظر من مس تیم بسیار خوبی است.

قلعه نوعي خاطرنشان کرد: من تاکنون صحبتی درخصوص وضعيت مالي تيم نکرده ام ولی امیر قلعه نوعی  7 ماه است که حتی یک ریال هم دریافتی نداشته است و خود وی 414 میلیون به صورت دستی و به مدت یک ماهه قرض کرد و در اختیار باشگاه گذاشت تا مشکلات پایان یابد متأسفانه پول دریافتی در موعد مقرر پرداخت نشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازیکنان ، قلعه نوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.