مدیر اداره کل فرهنگی شهرداری تهران از عرضۀ اقلام مصرفی و فرهنگی به مناسبت محرم با 20 درصد تخفیف خبر داد.

عباداله رمضانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر برگزاری این نمایشگاه را به منظور تجهیز مساجد و تکایای شهر تهران به مناسبت ایام محرم دانست و افزود: این نمایشگاه از چهارم لغایت 13 آبان از ساعت 9 صبح الی 8 بعد از ظهر در بوستان ولایت بر پا خواهد بود.
وی با یاد آوری حضور 20 هزار تکایای مذهبی نظیر مساجد، حسینیه ها و هیات دانش آموزی و دانشجویی در این نمایشگاه افزود: 20 هزار بن کارت خرید از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به این مراکز اهداء خواهد شد که مبالغ این بن کارت ها به تناسب نوع هیئت و تکایا متفاوت است.
مدیر اداره کل فرهنگی شهرداری تهران با عنوان زمانبندی در نظر گرفته شده به منظور مراجعه هیأ ت مذهبی جهت دریافت بن کارت هدیه و خرید اقلام مصرفی و فرهنگی خود و حضور هیئت های شرق و جنوب شرق تهران در تاریخ 4 و 5 آبان از امروز تا فردا جهت مراجعه به نمایشگاه و تأمین لوازم مورد نیاز خود فرصت داشته ضمن اینکه این زمان جهت مراجعه هیئت های شمال شرق و شمال غربی تهران از 8 و 9 آبان و هیأت اماکن مرکز و  جنوب تهران 10 و 11 خواهد بود.
رمضانی با اشاره به همکاری فروشگاههای شهروند و میادین میوه و تره بار به برگزاری این نمایشگاه و حضور 112 اتحادیه و بر پایی حدود 100 غرفه اظهار داشت: هیأت مذهبی قادر خواهند بود مازاد اقلام مورد نیاز خود را با قیمت 20 درصد ارزان تر از بازار از این نمایشگاه تأمین نمایند ضمن اینکه امکان بازدید و خرید شهروندان جهت تهیه اقلام مورد نیاز نذورات آنان در ایام محرم نیز فراهم شده است.
وی با یاد آوری حضور 17870 هیئت مذهبی در دهمین نمایشگاه عطر سیب سال گذشته و حضور بیش از 20 هزار تکایا و هیأت مذهبی در یازدهمین نمایشگاه عطر سیب امسال عنوان کرد: اختصاص 12 سالن در 12 هزار متر مربع جهت ارائه تجهیزات تبلیغاتی، صنعتی،‌ آشپزخانه ای ،‌صوتی ، غذایی از موارد در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است.
مدیر ادارۀ کل اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: بر پایی ایستگاه های پذیرایی هیأت و اهدای هدایای فرهنگی ، خدما ت محل بار رایگان، استراحتگاه، پارکینگ خودرو، تاکسی سرویس، وانت، پیک موتورسوار، خدمات بانکی از جمله خدمات رفاهی در نظر گرفته شده در جهت سهولت خرید تکایا و شهروندان در طول برگزاری نمایشگاه است.
رمضانی با یاد آوری بر پایی حسینیه شهدای کربلا در سالن شمارۀ 3 این نمایشگاه ادامه داد: بر پایی نمایشگاه دقایقی با حضرت ولیعصر(عج) ، ( سنگر عشق) اجرای برنامه های میدانی " تعزیه" ، نقالی و پرده خوانی، آئین عزاداری اقوام،‌ رادیو نمایشگاه و تصویر سازی هنرهای عاشورایی از برنامه های فرهنگی و هنری اجرایی در طول زمان برگزاری نمایشگاه است.
وی افزود : اصل معرفی نامه یا مجوز مهر و نهاد مربوط اعم از مسجد، حسینیه ، دانشگاه و مسجد و نیز کارت ملی مراجعه کننده به هنگام دریافت بن کارت هدیه و خرید الزامی است.
مدیر ادارۀ کل فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: گزارش میزان خرید اقلام مصرفی و فرهنگی مجموع مبلغ بن کارت هدیه شده به هیأت و تکایا و نیز اعتبار اختصاص یافته به برپایی نمایشگاه پس از اختتامیه عنوان خواهد شد./ف
برچسب ها: مراجعه ، نمایشگاه ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار