معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی گفت: تحقق حماسه اقتصادي مورد نظررهبرمعظم انقلاب با پشتيباني همه جانبه مردم و مسئولان از توليدات داخلي رقم مي خورد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، عاشوري افزود: تحقق حماسه اقتصادي ريشه مشكلات اقتصادي در جامعه را خشكانده و مشكلاتي نظير تورم را برطرف مي كند.
وي ادامه داد: اقتصاد با سياست مقطعي و غير مدبرانه به جايي نمي‌رسد و بايد سياست بلند مدت و به نفع همه مردم تدوين شود.
وي، برنامه‌ريزي دقيق همراه با نظارت كامل را براي به ثمر رساندن جهاد اقتصادي ضروري دانست و گفت: بالا بردن بهره ‌وري در بخش توليد با استفاده از فناوري روز دنيا اقتصاد كشور را به بلنداي پيشرفت و ترقي هدايت مي كند.
عاشوري عنوان كرد: نيروي انساني متخصص، تحصيل كرده و دلسوز عامل رونق اقتصادي و توليدي در كشور است.
وي اضافه كرد: مردم ايران اسلامي بايد با مصرف كالاهاي داخلي و حمايت از توليدكنندگان بومي زمينه هاي رشد اقتصادي كشور را فراهم كنند.
معاون برنامه ريزي استانداري مركزي يادآور شد: در اوايل انقلاب اسلامي دشمن با ما از طريق جنگ سخت وارد مبارزه شد اما امروز تمام امكانات خود را براي جنگ اقتصادي به كار بسته است كه مسوولان و اقشار مختلف مردم بايد با كار و تلاش شبانه روزي توطئه هاي دشمنان را خنثي كنند.
وي اظهار كرد: استان مركزي با دو هزار ۸۵۰ كارگاه صنعتي ظرفيت بسيار بالايي در عرصه توليد دارد و بايد با حمايت هاي همه جانبه مردم و مسوولان، توان توليدي استان روز به روز افزايش يابد.
عاشوري اضافه كرد: مديران بنگاه هاي صنعتي و مسوولان استاني بايد تمام تلاش خود را براي بكارگيري تمام ظرفيت توليد در استان بكار بندند تا هم توليد در استان بالا رود و هم گام بلندي در راستاي حل مشكلات اشتغال برداشته شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.