دارنده نشان برنز المپیک لندن گفت: نواخته نشدن سرود ایران در مسابقات جهانی لهستان و از دست دادن عنوان قوی‌ترین مرد جهان جای تاسف دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

کیانوش رستمی درباره عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی 2013، گفت: در مسابقات جهانی 2013 در کل هشت تیم کامل حضور داشتند که در میان این هشت تیم نیز تنها روسیه و چین ابر قدرت بودند و تیم‌های دیگر جایگاهی نداشتند به همین دلیل ایران توانست بر روی سکو برود و اگر همین عملکرد را در جهانی پاریس و بازی‌های المپیک داشتند، در جایگاه خوبی قرار نمی‌گرفتند.

وی ادامه داد: پس از روزها انتظار کشیدن، تیم ملی توانست مدال نقره بگیرد که واقعا انتظار این عملکرد از ایران نمی‌رفت و باید چندین مدال می‌گرفت! همچنین در گذشته تیم‌های دیگر ترس زیادی از ایران داشتند،‌ اما امسال این طور نبود و انگار یک تیم آماتور در مسابقات شرکت کرده بود. در کنار این موارد سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن رقابت‌ها نواخته نشد که این موضوع جای تاسف دارد و عنوان قوی‌ترین مرد جهان را نیز از دست دادیم.

رستمی با اشاره به رقابت وزنه‌برداران دسته 85 کیلوگرم، تصریح کرد: وقتی رقابت وزنه‌برداران در دسته 85 کیلوگرم را دیدم از آن موقع تا به حال شوکه هستم چرا که می توانستم در لهستان علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد جهان را تغییر دهم و این را در خودم می‌بینم.

دارنده نشان طلا جهان پاریس درباره استعفای سرمربی تیم ملی و پذیرفته نشدن این استعفا از سوی رضازاده، تصریح کرد: این که آقای رضا زاده استعفا سرمربی را نپذیرفت خیلی جالب است، چرا که ایران در المپیک چهار مدال کسب کرد، اما در جهانی لهستان این اتفاق رخ نداد و واقعا نمی‌دانم چه چیزی بگویم. البته من دیگر نه به فدراسیون کاری دارم نه به شخص خاصی. این طور که مشخص است ما بلاتکلیف هستیم و یک سال و خرده‌ای عمرمان به خاطر یک نفر تباه شد و کسی نگاهی به ما نکرد. این طور پیش برود تصمیمات جدی خواهیم گرفت، چرا که می‌خواهم در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی وزنه‌ بزنم و دیگر عمرم تباه نشود./س


     

برچسب ها: حرف ، رستمی ، وزنه بردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.