ماموران که در تاريکي مطلق اقدام به شليک تير جنگي به سمت زورگيران کردند، پس از 40 دقيقه فهميدند، تيرشان به هدف خورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي چندين مورد زورگيري در جاده‌ها و گردنه‌هاي منتهي به حسن آباد کلانتري حسن آباد رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار خود قرار داد و با شناسايي نقاط آلوده گشت زني خود را نسبت به دستگيري متهمان آغاز کرد.
 
ماموران پس از چندين روز فعاليت اطلاعاتي و همچنين بررسي گفته‌هاي شاکيان و مالباختگان دريافتند که پشت پرده تمام اين زورگيري‌ها، فردي سابقه دار و خطرناک به نام "مهرداد افغان" است.  
 
ماموران با اطلاع از اين موضوع شب گذشته حدود ساعت 10 در حين گشت زني "مهرداد افغان" را که ترک نشين يک موتورسيکلت بود شناسايي کردند.
راکب موتورسيکلت که از اراذل و اوباش منطقه بود با ديدن واحد گشت بر سرعت موتورسيکلت افزود و اقدام به فرار کرد.
 
پس از چند دقيقه تعقيب و گريز در تاريکي جاده‌هاي بدون چراغ روستاي ابراهيم آباد ماموران پس از چندين بار شليک هوايي اقدام به شليک تير به سمت موتورسيکلت کردند ولي بازهم متهمان در تاريکي شب موفق به فرار شدند.
 
ماموران که فکر مي‌کردند شکست خوردند به کلانتري بازگشتند و در حين تنظيم گزارش بودند که از بيمارستان تماس گرفته و گفتند: دو جوان که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند دقايقي پيش وارد بيمارستان شدند و الان نيز در حال مداوا هستند.
 
ماموران سريعا به بيمارستان رفته و ديدند که مهرداد افغان و راکب موتورسيکلت هردو از ناحيه ساق پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.
 
رئيس کلانتري 176 حسن آباد سرگرد حسين حسين زاده با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهمان پس از درمان در اختيار ماموران پليس آگاهي قرا مي‌گيرند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار