دبیر دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات از جمع آوری محصولات آموزشی تولیدی در سازمان های شهرداری برای نخستین بار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  رضا علوی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همزمان با برگزاری دومین جشنواره مشکات مورد توجه قرار گرفته است بحث میزان اثرگذاری محصولات تولید شده در دل محلات است به طوری که در بسیاری موارد شاهد هستیم چندین میلیون تومان برای تامین محتوای یک بسته آموزشی هزینه می شود و 500 تا یک هزار نسخه از آن تولید می شود اما انتشار آن از یک همایش یا جشنواره فراتر نمی رود.
دبیر دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات خاطرنشان کرد:این در حالیست که ما فرصت این را داریم تا با استفاده از ابزاری همچون سرای محلات ، محتواهای آموزشی شهروندی را به داخل محلات ببریم از این رو در این دوره از برگزاری جشنواره مشکات قصد داریم محصولات تولید شده ای را که قابلیت ارائه در سطح محلات داشته و با محورهای این دوره از جشنواره ارتباط دارند، مورد بررسی قرار دهیم.
وی افزود: بدین ترتیب جشنواره مشکات این فرصت را مهیا می کند که در هر خانه علم زندگی در سرای محلات یک موقعیت آموزشی ایجاد شود تا شهروندان را در ارائه اثر آموزشی بهتر یاری دهد.
علوی با اعلام اینکه دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات امسال جهت گیری آموزشی ترویجی را در پیش گرفته است، تصریح کرد: بر اساس برنامه های امسال صرفا موضوع دریافت نظرهای شهروندان مد نظر نیست بلکه می خواهیم در حوزه فرهنگی آموزش هایی را ارائه دهیم .
دبیر دومین جشنواره آموزش های شهروندی مشکات در خاتمه خاطر نشان کرد: بر این اساس قصد داریم امسال اطلاعات محصولات آموزشی تهیه شده در تمام سازمان ها و معاونت های زیر مجموعه شهرداری تهران را گردآوری کرده و در قالب بانک اطلاعات محتوای آموزشی در اختیار همه سازمان های شهرداری قرار دهیم.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.