روزنامه انگلیسی " ساندی میرور" از قاچاق آوارگان سوری به انگلیس درازای دریافت هر نفر حدود 18 هزار دلار توسط باندهای جنایتکار خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، " ساندی میرور" نوشت فعالیت های باندهای قاچاق انسان ، نگرانی های جدی را در خصوص احتمال اقدام گروه های تروریستی مانند القاعده در استفاده از تاکتیک های مشابه برای قاچاق عناصر جهادی به اروپا ایجاد کرده است.
به نوشته این روزنامه ، یک باند ترک که در شهر استانبول ترکیه فعالیت می کند، به محققان مخفی خود اعلام کرده است که با استفاده از گذرنامه های تقلبی به قاچاق آوارگان سوری به انگلیس اقدام می کند و درازای قاچاق هر نفر، 11 هزار پوند (معادل 18 هزار دلار) از آن ها دریافت می کند.
به نوشته سندی میرور ، تجارت قاچاق آوارگان سوری ، میلیون ها پوند استرلینگ را به جیب باندهای قاچاق انسان ترکیه واریز می کند و این باندها در همه مناطق اروپا و در انگلیس اعضایی دارند که آوارگان قاچاق را به مناطق مختلف اروپا منتقل می کنند و برخی دیگر از اعضای این باندها نیز برای تسهیل ورود آوارگان به کشورهای مورد نظر، در فرودگاه ها فعالیت می کنند.
به گزارش این روزنامه انگلیسی ، باندهای ترکیه در ازای دریافت مبالغ هنگفت به انتقال آوارگان سوری به ایتالیا ،هلند و کشورهای اسکاندیناوی اقدام می کنند.
رهبر باند گروه ترکی موسوم به ابونصار ، به روزنامه سندی میرور گفته است که انتقال آوارگان سوریه به فرودگاه هیثرو در نزدیک لندن با گذرنامه های تقلبی ، کار بسیار آسانی است.

برچسب ها: بین الملل ، انگلیس ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار