مطابق شیوه نامه ثبت نام ، قرارداد عرصه پس از انجام قسط پنجم می بایست انجام شود که در حال حاضر پنج ماه زودتر از موعد مقرر عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، مراحل قانونی مربوط به پیش نویس قرارداد عرصه و عیان مسکن ویژه به اتمام رسيده است . 

براساس اين گزارش ؛ پس از تأیید نهایی سازمان ملی زمین و مسکن، وعده مدیرکل مبنی بر امضای قرار دادهای عرصه و اعیان به صورت همزمان محقق شده است. 

اين گزارش مي افزايد: مطابق شیوه نامه ثبت نام ، قرارداد عرصه پس از انجام قسط پنجم می بایست انجام شود که در حال حاضر پنج ماه زودتر از موعد مقرر عملیاتی شده است. 

لازم به ذكر است؛ تمامی ثبت نام کنندگان مسکن ویژه تهرانسر می توانند به لینک " مسکن شهر تهران " در پرتال همین سایت مراجعه نموده و قرارداد ٤  صفحه ای مذکور را ملاحظه نمایند . 

گفتني است ثبت نام کنندگان تهرانسر می توانند از روز شنبه ١١/٨/٩٢ برای امضای قرارداد به ، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، طبقه سوم دفتر مدیریت مسکن و ساختمان مراجعه نمایند. 

مسكن ويژه تهرانسر (از آغاز تاكنون) 

از نيمه دوم سال 89 تهرانسر به عنوان اولين محله تهران براي اجراي طرح مسكن ويژه انتخاب شد، طراحي و مقدمات و مجوز از مراجع ذي صلاح به تدريج اخذ شده ، از ابتداي سال 90 تاكنون مراحل اجرا اين سايت وارد فاز عملياتي شده است و در ساير نقاط تهران نيز پس از بررسي هاي لازم و تائيد و اخذ مجوزهاي قانوني طرح مذكور در سطحي گسترده تر عملياتي خواهد شد. 

براساس اين گزارش فاقدين مسكن و افراد سرپرست خانواري كه خود و افراد تحت تكفل آنان از تاريخ 1/1/1384 فاقد زمين يا واحد مسكوني بوده از تاريخ 22/11/1357 از هيچ يك از امكانات دولتي يا امكانات نهادهاي عمومي غيردولتي مربوط به تأمين مسكن شامل زمين، واحد مسكوني و يا تسهيلات يارانه اي خريد و يا ساخت واحد مسكوني استفاده نكرده باشند.

2-    متأهل و يا سرپرست خانوار

3-    داراي حداقل 5 سال سابقه سكونت مستمر در شهر تهران (5 سال اخير) 

4-    فاقد سابقه استفاده از تسهيلات دولتي در سنوات گذشته 

براساس اين گزارش متقاضيان مي بايست پس از مراجعه به بانك مسكن و درخواست افتتاح حساب با واريز مبلغ 200 ميليون ريال براي مسكن ويژه تهران مدارك مربوط به حداقل 5 سال سابقه سكونت در شهر تهران را كه شامل يكي از موارد (حكم كارگزيني سازمانها و ادارات دولتي، معرفي نامه از محل كار بخش خصوصي، كپي دفترچه بيمه و.... ) است را به صورت الكترونيكي (اسكن شده) و با مراجعه به سايت ثبت نام اينترنتي www.tehran-maskanmehr.net ارائه نموده و بلافاصله پس از تأييد مدارك ارسالي در سايت قسط دوم (200 ميليون ريال) را واريز نمايند، سررسيد 200 ميليون ريال قسط سوم اول خرداد 92 و سررسيد قسط چهارم اول شهريور 92 مي باشد. (لازم به ذكر است كه قسط پنجم پرداختي همان 30 درصد ارزش قيمت كارشناسي شده زمين خواهد بود) الباقي قيمت تمام شده واحد مسكوني به صورت اقساط ماهيانه طولاني مدت 10تا 12 ساله به مبلغ هر قسط حدود 10ميليون ريال خواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار