استاندار سمنان گفت : زبان و گفتمان دولت دكتر روحاني در مسائل داخلي و خارجي براي حفظ حقوق ملت ايران ،اعتدال است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سمنان ؛محمد وكيلي شب گذشته در جلسه شوراي اداري شهرستان شاهرود افزود :‌ دولت تدبير و اميد با استفاده از همه ظرفيت ها ،عملكرد خوبي در جهت دفاع از حقوق ملت ايران در عرصه بين المللي از خود نشان داده است.

وي با اشاره به اينكه خط قرمز ما حركت در مسير دين ، قرآن و رهبري است گفت : دولت دكتر روحاني با استفاده از تجربه ، دانش و خرد ‌افرادي كه در اين خط قرار دارند ، با تمام توان در جهت تحقق ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي حركت مي كند.
وي تاكيد كرد : دولت دكتر روحاني با حركت خردمندانه ، تصميم گيري هاي صحيح و به موقع در تلاش است تا از همه فرصت ها به ويژه در مسائل خارجي از حقوق ملت ايران دفاع كند.
وكيلي با اشاره به شرايط اقتصادي كشور كه در ابعاد مختلف داخلي و خارجي نيازمند تصميم گيري ها و برنامه ريزي هاي دقيق و صحيح است ،بيان كرد : در اين راستا شرايط به گونه اي است كه همه بايد گوش به فرامين مقام معظم رهبري با صدا و رفتاري واحد ،كارآمدي نظام را در همه عرصه ها نشان دهيم.
استاندار سمنان گفت : سرمايه عظيم نظام مردم هستند و بايد با ايجاد اميد و نشاط در مردم در جهت مفاهمه با دنيا حركت كنيم.
وي با بيان اينكه در اثرات گفتمان دولت تدبير و اميد در جهت حل مشكلات به ويژه در مسائل خارجي ،آرامش و ثبات ديده مي شود ،افزود : همه دستگاه هاي اجرايي كشور بايد با حركت خردمندانه و نه احساسي از دولت حمايت كنند.
در اين جلسه با حضور فرماندار ،امامان جمعه ،مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان شاهرود و مديران كل استان سمنان ، تقويت پتاسيل هاي اين شهرستان به ويژه در بخش كشاورزي ، گردشگري ، معدن و صنعت و همچنين تكميل طرح هاي نيمه تمام در بخش راه
،بهداشت و درمان ، آب ، معدن ، صنعت و مسكن مهر مورد بحث و بررسي قرار گرفت./ب
برچسب ها: روحانی ، اعتدال ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.