دبیر جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر با تاکید بر اینکه حمایت از نرم افزارهای موبایل در دستور کار این جشنواره قرار دارد، گفت: در این جشنواره در بخش های مسابقه، کارگاه های آموزشی و بخش نمایشگاهی برنامه ویژه ای را به این منظور در نظر گرفته ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهندس شهریار فرهنگ روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: با توجه به سمت و سوی بازار تلفن های همراه و افزایش توانایی های گوشی های دارای سیستم عامل با قدرت پردازش بالا و درگاه های ارتباطی متنوع، بازار پردرآمدی برای تولید محصولات نرم افزاری در این قالب به وجود آمده است.

مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری کرمانشاه افزود: جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر با در نظر گرفتن شرایط ویژه استان و خصوصیات بازار Mobile Application  توجه ویژه ای به طرح های این حوزه خواهد داشت.

وی گفت: در بخش های مسابقه، نمایشگاه و آموزش تلاش خواهد شد این فرصت بیشتر معرفی شده و تا حد امکان مورد حمایت قرار گیرد.

فرهنگ با تاکید بر این که این نرم افزارها طیف گسترده ای از بازی و سلامت تا کاربرد در حوزه صنعت و کشاورزی را شامل می شوند، عنوان داشت: توصیه ما به تولید کنندگان محصولات نرم افزاری توجه بیشتر به بازارهای جهانی و آینده بازار است.

جشنواره کارآفرینی "برق و کامپیوتر" با محوریت علوم برق و کامپیوتر و در حوزه های کشاورزی، صنعت و خدمات قرار است در هفته پژوهش و در نیمه دوم آذرماه برگزار شود.

مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا پایان آبان ماه است و افراد متقاضی می توانند در سایت KTI.IR نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند./س

   

برچسب ها: حمایت ، جشنواره ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.