مدیرعامل آسمان‌ایر با اشاره به توانایی این ایرلاین در اورهال هواپیما، گفت: با توجه به اینکه این شرکت حامل رئیس‌جمهور به سازمان ملل متحد بود، از ما خواسته‌ شد که در انجام و توسعه پروازها به اروپا، آمریکای شمالی و کانادا تلاش کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،عباس رحمتیان در گفت‌وگو با  فارس، با بیان اینکه شرکت هواپیمایی آسمان مولود انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: 33 فروند هواپیما در ناوگان هوایی این ایرلاین فعال است.

* برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پرواز به آمریکای شمالی و کانادا

وی با بیان اینکه امید داریم با رفع تحریم‌ها، خدمات خود را توسعه و افزایش دهیم، اظهار داشت: هدف اصلی ما توسعه شرکت هواپیمایی آسمان و گسترش فعالیت این ایرلاین در اغلب نقاط کشور و منطقه خاورمیانه و پس از آن افزایش پرواز به مقاصد اروپایی است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان اظهار داشت: علاوه بر پروازهای داخلی، این شرکت هواپیمایی در منطقه خاورمیانه، پروازهای منظمی دارد ضمن آنکه ‌گام‌هایی برای توسعه مقاصد پروازی به اروپا برداشته‌ایم.

رحمتیان اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی آسمان حامل رئیس‌جمهور به سازمان ملل متحده بود، از ما خواسته‌ شد که در انجام و توسعه پروازها به اروپا، آمریکای شمالی و کانادا تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان اضافه کرد: در صورت موافقت مسئولان، برای انجام پرواز به آمریکای شمالی و کانادا برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

* برنامه‌ریزی برای خرید و ورود هواپیماهای دوربرد

رحمتیان با اشاره به اینکه در برنامه‌‌های خود مد نظر داریم ‌از ناوگان جدیدتر استفاده کنیم، یادآور شد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم از هواپیماهای جدید برای مسیرهای طولانی استفاده کنیم و در این راستا به فکر هواپیماهای دوربرد هستیم.

* تعمیر اساسی و اورهال هواپیماهای ناوگان هوایی ایران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با بیان اینکه 4 هزار پرسنل فنی و خلبان در شرکت هواپیمایی آسمان فعال هستند، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و نگهداری برای هواپیماهای خود، ‌به سایر شرکت‌های هواپیمایی از نظر فنی و پروازی کمک می‌کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر 10 فروند از هواپیماهای شرکت هواپیمایی آسمان توسط متخصصان این شرکت در حال چک‌های اصلی و اورهال است.

رحمتیان درباره ارائه خدمات تعمیر و نگهداری توسط شرکت هواپیمایی آسمان به دیگر ایرلاین‌‌های داخلی توضیح داد: شرکت هواپیمایی آسمان به دیگر ایرلاین‌ها نظیر شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، شرکت هواپیمایی ساها، هواپیماهای وزارت دفاع، هواپیماهای سازمان جغرافیایی ارتش، هواپیماهای سازمان نقشه‌برداری، خدمات تعمیر و نگهداری ارائه می‌دهد.

* توسعه و تجهیز نیروی انسانی متخصص در آسمان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان یادآور شد: شرکت هواپیمایی آسمان سعی می‌کند با تقویت ناوگان خود در خدمت ایرانیان خارج از کشور و مردمی که تمایل دارند از طریق ناوگان هوایی جمهوری اسلامی ایران به محل اقامت خود پرواز کنند، باشد.

رحمتیان اظهار داشت: با وجود تحریم‌های موجود سعی کرده‌ایم که تمام تلاش‌های خود را در توسعه و تجهیز نیروی انسانی متخصص و تجهیزات فنی با کیفیت به کار بریم تا تعهدات خود را در سرپا نگه داشتن ناوگان هوایی جمهوری اسلامی ایران اجرا کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار