معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان شمالی گفت: ارتقا کیفیت تولیدات داخلی صادرات غیرنفتی کشور را توسعه می دهد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حسن قلیزاده در همایش روز ملی صادرات، سیاست های دولت یازدهم را فرصت مناسبی برای تقویت صادرات ذکر کرد و افزود: در چند سال اخیر صادرات غیرنفتی در خراسان شمالی روند رو به رشدی داشته است.

وی افزود: امسال 127 میلیون دلار صادرات کالاهای غیرنفتی در استان هدف گذاری شده که امید واریم این میزان تا پایان برنامه پنجم توسعه به 200 میلیون دلار افزایش یابد.

قلیزاده گفت: مقام معظم رهبری در سفر سال گذشته به خراسان شمالی نیز مصوبات خوبی در زمینه تقویت زیرساختهای اقتصادی استان به تصویب رسید به گونه ای که بیش از 30 درصد مصوبات سفر رهبری به استان به بخش های تقویت زیرساخت های فعالیت اقتصادی در خراسان شمالی مربوط می شود.

وی گفت: 200 مصوبه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، 65 مصوبه آن به بخش های اقتصادی اختصاص دارد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: از 40 هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب در این سفر، بیش از 28 هزار میلیارد ریال مربوط به توسعه زیرساخت های اقتصادی و تولیدی می شود.

همایش روز ملی صادرات با هدف تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان شمالی دیروز با حضور عبدالحمید اسدیان مديركل دفتر بازرگاني كشورهاي اروپايي، آمريكايي و مشترك المنافع سازمان تجارت ايران و شماری از مسئولان استانی برگزار شد.

15 صادر کننده نمونه خراسان شمالی تجلیل شدند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.