رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به یادداشت زیر سوال بردن امامت حضرت علی(ع) گفت: یقینا این موضوع از مقولاتی نیست که با تساهل و تسامح از کنار آن‌ها گذشت.

محمدرضا محسنی‌ثانی رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی یادداشت توهین آمیز روز چهارشنبه گذشته روزنامه بهار به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: ما شاهد گفتمان قداست‌زدایی در زمان مجلس ششم هم بودیم.
 
وی افزود: متأسفانه بعضی از افراد و مسئولینی که به نوعی در مسئولیت‌های مختلف حضور دارند از طریق روزنامه‌های زنجیره‌ای و هم برخی از رسانه‌ها گاه و بی‌گاه از این مطالب سخیف بیان می‌کنند که بعضی ذهنیت‌ها در بین مردم ایجاد می‌شود.
 
نماینده سبزوار تصریح کرد: فکر می‌کنم همان افراد با وضعیت نپختگی که در این مدت داشتند سعی دارند از فضای فعلی سوء استفاده کنند و می‌خواهند با تقابل ارزش‌ها و هنجارها بپردازند. که یقینا باید پیگیری شود.
 
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: یقینا موضوع اخیر از مقولاتی نیست که بشود با تساهل و تسامح از کنار آنها گذشت.
 
محسنی ثانی در پایان تأکید کرد: کسانی که در این زمینه نقش دارند و از خط قرمز مرزهای ایمانی اعتقادی عبور می‌کنند یقینا مردم با آنها برخورد خواهند کرد و مسئولان باید پاسخ آنها را بدهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار