نماینده شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی خواستار لغو ممنوعیت استقرار صنایع در داخل شعاع 120 کیلومتری تهران به منظور رونق اشتغال شد.

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد:استان تهران به دلیل وجود جاذبه های فراوان از جمله برخورداری از فرصت های شغلی همواره مقصد بسیاری از مهاجران از اقصی نقاط کشور بوده است.

وی با بیان اینکه جمعیت حدود 12 میلیون نفری شهر تهران دیگر گنجایش کار و محل زندگی بیشتر را ندارد، گفت: این موضوع هم اینک به شهرهای اطراف نظیر شهریار، ملارد، رودهن، پردیس، دماوند و حتی فیروزکوه کشیده شده که پذیرای مهاجران هستند.

نماینده شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی افزود:درسالهای گذشته سیاستی محدود کننده در خصوص استقرار نیافتن صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران اعمال شده که این امر اشتغال این جمعیت مهاجر را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: باید ممنوعیت استقرار صنایع تا شعاع 120 کیلومتری تهران برای صنایعی که آلایندگی بالایی دارند اعمال شود .

مشهدی عباسی دربخش دیگری از این گفت وگو سیاست انتقال بخشی از جمعیت تهران به دیگر استانها را ناموفق دانست و افزود: تعدادی از افرادی که به دیگر نقاط انتقال داده شدند به دلیل مشکلات درحال بازگشت به تهران هستند./س



برچسب ها: صنایع ، تهران ، مهاجران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.