دبیر هیئت تکواندوی استان قم از قضاوت داور با تجربه تکواندوی قم در مسابقات قهرمانی جام سفیر با شرکت برترین‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هاشم آقایی اظهار داشت: امسال برای نخستین بار پیکارهای تکواندوی جام سفیر توسط فدراسیون تکواندو برگزار شد و در آن شاهد رقابت 108 تکواندوکار از 26 استان کشور بودیم و قم نیز در بین شرکت کنندگان سهمیه داشت.

وی ادامه داد: مسابقات تکواندو با عنوان سفیر کره و به مناسبت پنجاهمین سالروز روابط دپیلماتیک ایران و کره جنوبی‌ در چهار وزن المپیکی و در بخش آقایان و با حضور تکواندوکاران استان‌های کشور برگزار شد و از قم نیز یک داور و 2 تکواندوکار در این رقابت‌ها حضور یافتند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم افزود: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت‌ها،‌ حضور چهار تکواندوکار و سه عضو کادر فنی در قالب یک تیم به عنوان سهمیه هر استان در نظر گرفته شده بود.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس،‌ در این دوره از رقابت‌ها، 108 تکواندوکار از 26 تیم به نمایندگی از هیئت‌های فارس،‌ گلستان،‌ اصفهان،‌ کرمان،‌ کردستان،‌ تهران،‌ توابع تهران،‌ خراسان شمالی،‌ کیش، آذربایجان شرقی،‌ خراسان رضوی،‌ بوشهر،‌ یزد، مرکزی،‌ اردبیل،‌ کرمانشاه، خوزستان،‌ البرز، مازندران،‌ آذربایجان غربی، گیلان،‌ زنجان،‌ قم،‌ قزوین و همدان در این مسابقات حضور یافته و برای کسب مدال با یکدیگر به رقابتی نزدیک و تماشایی پرداختند.

آقایی اظهار داشت: این مسابقات با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون، سفیر کره جنوبی در ایران،‌ مسئولان برگزاری مسابقات،‌ مربیان،‌ سرپرستان و تکواندوکاران شرکت کننده‌ در خانه تکواندو برگزار شد و خوشبختانه 2 نماینده قم یعنی سید محمد رفیعی و محمدرضا حیدری توانستند به ترتیب عناوین فنی‌ترین مبارز و تکواندوکار پهلوان این جام را به خود اختصاص بدهند.

وی یادآور شد: رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جام سفیر کره در چهار وزن منهای 58، 68، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم بر روی چهار شیاپچانگ به انجام رسید و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، دیدارهای هر وزن در یک زمین برگزار شد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، سیروس رضایی به عنوان سرناظر مسابقات حضور داشت و با توجه به این‌که کمیته داوران فدراسیون تکواندو 36 داور را برای قضاوت در این مسابقات در نظر گرفته بود، سید علی خیرخواه از قم نیز در بین داوران حضور داشت.

وی اظهار داشت: علاوه بر سید علی خیرخواه از استان قم، داورانی از استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، قزوین، گلستان، بوشهر، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، البرز و زنجان نیز در این رقابت‌ها قضاوت کردند./س

برچسب ها: قم ، داور ، قمی ، پیکار ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.