معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: با برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) قبل از آغاز ماه محرم، فضای استان رنگ و بوی حسینی می گیرد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ، علیرضا جمشیدی ضمن تشکر از دبیر استانی اجلاس و سایر اعضای ستاد که چندین ماه به طور مستمر درگیر برنامه های اجلاس شدند, این اجلاس را از برکات دهه امامت و ولایت دانست و گفت: در بررسی های انجام شده مشکل خاصی در روند اجرای امور وجود ندارد و کارها برنامه ریزی شده و روان پیش می رود.

وی نقش مدیریت صحیح در تحقق برنامه های پیش بینی شده را مورد تأکید قرار داد و افزود: در صورتی که مدیریت دقیق نباشد نمی توان از این فرصت بزرگ به خوبی بهره برداری کرد. باید انتقادپذیر باشیم و به درستی از هم انتقاد کنیم و پیگیر رفع موانع احتمالی باشیم و با افزایش آستانه تحمل مجموعه را یکپارچه و یکی ببینیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با یادآوری اهمیت هم زبانی و هم دلی اظهار داشت: هم زبانی و هم دلی همراهی را به دنبال خواهد داشت و همراهی مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

جمشیدی با اشاره به نقش مهم و پیش برنده کمیته پیشتیبانی، خواستار بازنگری روابط کمیته های 8 گانه شد و گفت: مسؤلان کمیته ها باید برای تسریع در امور نمایندگانی داشته باشند که در هر زمانی پای کار باشند و تا پایان برگزاری مراسم لازم است به صورت مستمر و شبانه روزی برای برگزاری باشکوه اجلاس همت کنند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.