نخستین جشنواره قرآنی "گناهان زبانی" با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اهداف

برگزاری جشنواره قرآنی گناهان زبانی گفت : نخستین جشنواره هنرهای قرآنی با موضوع تخصصی

"گناهان زبانی"با هدف ترویج مفاهیم و ارزش های قرآن کریم و توسعه هنرهای بی نظیر قرآنی برگزار شد.

 اسماعیلی افزود: هیئت داوران با توجه به اولین دوره برگزاری این جشنواره و همچنین تخصصی بودن موضوع جشنواره، استقبال هنرمندان جوان را خوب ارزیابی کرده و آینده ای روشن برای ادامه این جشنواره در سطح ملی، در راستای اشاعه معارف ناب الهی و دین اسلام در بین مردم، ترسیم می کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع 260 اثر از 98 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اظهار کرد :

با توجه به اینکه این جشنواره برای اولین بار و به صورت منطقه ای به همت حوزه هنری استان

زنجان برگزار شد، امیدواریم از سالهای آینده استقبال خوبی از سوی علاقمندان و هنرمندان برای

شرکت در آن صورت گیرد.

 

رئیس حوزه هنری استان زنجان در ادامه به نفرات برگزیده جشنواره قرآنی "گناهان زبانی" در رشته خوشنویسی اشاره و تصریح کرد : حسن فرهادی از همدان شهرستان نهاوند، مانی خلیلی از ابهر و رحیم دو دانگه از ابهر به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند و آثار صابر صفائی از اردبیل، حافظ عابدینی از زنجان و علی عبدالحسین زاده از زنجان شایسته تقدیر شد.

 

 اسماعیلی ، معصومه حیدری از زنجان و میر مهدی سیدی را به ترتیب به عنوان نفر اول و دوم رشته نگارگری معرفی کرد.

 

وی به نفرات برگزیده در رشته کاریکاتور اشاره کرد و بیان داشت: امین فامیل باغستانی نفر اول، فرشته حسنی از زنجان نفر دوم، سهراب خیری از اردبیل نفر سوم و احمد حاجی بابایی از اردبیل شایسته تقدیر شد.

 

این مقام مسئول نفر اول رشته پوستر را منصور مقدم کوهی از شهرستان خرمدره عنوان  و اضافه کرد:سهیلا سهرابی از زنجان نفر دوم و مهدی امیراصلانپور از زنجان شایسته تقدیر شد.

 

 اسماعیلی به نفرات برتر رشته تصویر سازی اشاره کرد و یادآور شد: آرام علایی اردبیلی از اردبیل نفر اول این رشته، مینا روحی از ارومیه نفر دوم و ندا تنهائی مقدم از تبریز به عنوان نفر سوم انتخاب شد.

 

وی ادامه داد : فرشته قلی پور از قم، مریم بیات تبار از زنجان، فاطمه قشمی از زنجان عناوین اول تا سوم رشته داستان را به خود اختصاص دادند و اثر راضیه بهرامی راد از سمنان، سیده زهره میر عیسی خانی از زنجان و سید میثم رمضانی ازقم شایسته تقدیر شد.

 رئیس حوزه هنری استان زنجان خاطر نشان کرد : در رشته نمایشنامه نویسی نیز اثر محسن وظیفه پشتکوه از پارس آباد مغان اردبیل و میرعظیم رفیق نیا از اردبیل شایسته تقدیر شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.