صادق در جمع خبرنگاران:

دولت برای پخش زنده جلسه رای اعتماد از رسانه ملی درخواستی نداشته است

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در خصوص عدم پخش زنده جلسه رأی اعتماد وزرای پیشنهادی علوم، ورزش و آموزش و پرورش از طریق صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس با حضور در جمع خبرنگاران، در خصوص عدم پخش زنده جلسه رأی اعتماد وزرای پیشنهادی علوم، ورزش و آموزش و پرورش از طریق صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی را ارائه داد.

خبرنگاری از صادق پرسید که شبکه خبر از دو روز گذشته تیزرهای تبلیغاتی پخش مستقیم جلسه علنی مجلس را پخش کرد اما امروز علی‌رغم حضور عوامل صدا و سیما در صحن علنی از ساعت 6 صبح  چنین اتفاقی نیفتاد و گفته می‌شود نظر دولت بوده که این جلسه از رسانه ملی پخش نشود آیا این امر را قبول دارید، که صادق در پاسخ گفت: دولت تقاضایی برای اینکه جلسه رأی اعتماد وزرای پیشنهادی به صورت زنده از رسانه ملی پخش شود، نداشته است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که نظر دولت در مورد پخش نشدن جلسه رأی اعتماد چه بوده است، تصریح کرد: اتفاقا روز گذشته با مدیر شبکه خبر و رئیس سازمان صدا و سیما گفتگو داشتیم اما تقاضایی برای اینکه جلسه به صورت مستقیم پخش شود، ارائه ندادیم.

صادق در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید که پخش زنده جلسات رای اعتماد بین مردم بازتاب خوبی داشت، گفت: باید از مردم پرسید.

اضافه می شود طبق برنامه قبلی، قرار بود جلسه علنی امروز مجلس به صورت زنده و مستقیم از صدا و سیما پخش شود که این اتفاق نیفتاد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار