دشمنان فرومایه ما که طی چند دهه اخیر از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی فرو گزار نبوده اند، این بار نیز با حمایت از تروریست‍‌ها و اشرار منجر به شهادت 14تن پاک ترین جوانان این مرزو بوم شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجويان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در خصوص حادثه تروريستي روزگذشته سراوان بيانيه‌اي را منتشر کرده‌اند.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:
 
بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود " امام خمینی (ره)"

امنیت ، صلح و اتحادی که امروز بین اقشار مختلف ایرانیان بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی حاکم است هرگز برای بد خواهان و دشمنان قسم خورده‌ی این ملت در راس آن ها آمریکا خوشایند نبوده است. دشمنان فرومایه ما که طی چند دهه اخیر از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی فرو گزار نبوده اند، از جنگ تحمیلی گرفته تا ترور دانشمندان و صدها اقدام خصمانه دیگر که اوج ذلت آنها را می‌رساند.

 این بار نیز با حمایت از تروریست‍‌ها و اشرار منجر به شهادت 14تن پاک ترین جوانان این مرزو بوم شدند. در این جا ذکر چند نکته ضروری است:

-1- اسناد منتشر شده از دیگر اشراری که تا کنون دستگیر شده اند گویای این مطلب است که سازمان دهی ، و حمایت های مالی و تسلیحاتی این گروهک‌ها را آمریکا بر عهده دارد. ”برای مثال می توان به اعترافات عبدالمالک ریگی اشاره کرد ”.

2-ترویج افکار وهابیت برای ایجاد ناامنی در  ایران یکی از سیاست‌هایی است که در این سالها به شدت توسط آمریکا و آل سعود دنبال میشود و برای این منظور از هیچ کمکی اعم از مالی ، ،رسانه ای و تسلیحاتی دریغ نمی‌کنند.

3-پاکستان و افغانستانی که امریکا به بهانه‌ی مبارزه با تروریست اشغال کرد امروزه  پاتوقی برای تربیت تروریست‌ها و گروهک‌ها تبدیل شده است.

متأسفانه ما شاهدیم چگونه گروههای تروریستی همانند قارچ در حال رشد کردن در این مناطق هستند و خون برادران مظلوممان در افغانستان و پاکستان هر روز بخاطر زیادی خواهی‌های آنان به زمین میریزد با این وجود عاملان این وقایع خود را مبارزان تروریسم می‌دانند و از حمایت آمریکا بهره می‌برند.

4- ناامن کردن ایران و برهم زدن اتحاد شیعه و سنی از اهداف ویژه‌ای است که امریکا از طریق این وهابی‌های از خدا بی خبر دنبال میکند و به خیال خودشان میخواهند وضعیت ایران را به مانند آنچه در سوریه اتفاق می افتد شبیه کنند. البته ”این احمق‌ها هنوز ملت ایران را نشناخته اند" واین آرزو را به گور خواهند برد. جای تعجب دارد امروزه که ”همه ی گرفتاری‌ها و مشکلات ما از آمریکاست" افرادی در داخل تمایل شدیدی به سازش با آمریکا نشان می‌دهند. آیا این حسن نیتی که آمریکا در این حادثه ی تروریستی نشان داد کافی نیست تا ماهیت شیطانی آن را فراموش نکنیم؟

انجمن‌اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ضمن اعلام همدردی با خانواده این عزیزان از مسئولین مربوطه خواهان رسیدگی به این ترور ناجوان مردانه بوده و اعلام می‌دارد که راه شهدا ادامه دارد؛ ما خود را فرزندان عاشورا دانسته و حاضریم برای برقراری امنیت و آسایش کشورمان از جان خود نیز بگذریم.
 
انتهاي پيام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار