رئیس جدید سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در مراسم معارفه خود باحضور رئیس جمعیت هلال احمر برنامه های خود را در سازمان تدارکات پزشکی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سید حسام الدین مدنی در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر که ظهر امروز با حضور دکتر محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد گفت: انتصاب یک مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران حکم تکلیفی است که در فرد انتخاب شده ایجاد می کند که باید به آن به عنوان خدمتی مقدس نگریسته شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های خود از امروز در سازمان تدارکات پزشکی گفت: به همه  مدیران سازمان تدارکات پزشکی اطمینان وجود دارد که در بهترین سمت گذاشته شده اند ولی باید ارزیابی عملکرد مدیران و بخشها که کار پسندیده و معقولی است صورت گیرد.

وی در ادامه افزود:تعریف ساختار سازمان به صورت نرم افزاری، به کارگیری نظرات مدیران پائین تر که همواره دارای برنامه ها و پیشنهادات خوبی هستند، اخذ برنامه های راهبردی،‌آسیب شناسی نقاط ضعف سازمان، تشکیل کمیته های فنی و حقوقی، فعال سازی بخش بودجه و مجامع، حرکت به سمت تکنولوژی نوین چون تولیدات با حجم کم و کیفیت بالا از برنامه هایست که باید به صورت جدی توسط بنده پیگیری خواهد شد.

رئیس جدید سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه این سازمان با وزارت علوم در زمان ریاست ظاهر رستمی سرای توسعه فعالیت های تحقیقی و پژوهشی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی گفت: توسعه صادرات و همچنین استفاده از توانایی های بالقوه سازمان برای فعالیتهای تحقیقاتی از طریق همکاری پژوهشی و تحقیقاتی با مراکز علمی از دیگر الزاماتی است که همچنان باید ادامه داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حجم انبوه نیروی کار در سازمانها تصمیمی بر اخراج و تعدیل آنها وجود ندارد چرا که نباید به فکر اخراج نیروی کار باشیم.بلکه باید به فکر تولید جدید با استفاده از  نیروهای موجود بود./

برچسب ها: تدارکات ، پزشکی ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار