نماینده مردم لنگرود با اشاره به سوابق اجرایی و تخصصی فرجی‌دانا گفت: مدیریت دانشگاه تهران بدون هیچ التهابی از محسنات بارز وی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در موافقت با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: برخی از مشکلاتی که از سوی آقای هروی در وزارت علوم مطرح شد مربوط به گذشته است و هیچ ارتباطی با آقای فرجی‌دانا ندارد که وی بخواهد مشکلات گذشته را پاسخ بدهد.

وی با اشاره به برنامه‌های مربوط به بحث دانش بنیان از سوی فرجی‌دانا و ایراداتی که آقای هروی نسبت به برنامه‌های وی گرفته بود، گفت: آقای هروی نماینده مردم قائنات حتما برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطالعه نکرده چرا که در بخش 35 به این مسئله اشاره شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: این بی‌انصافی است که برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم که منطبق با اسناد بالادستی و برنامه پنجم توسعه است را نادیده بگیریم.

لاهوتی در واکنش به سخنان طبیب‌زاده نماینده مردم تهران نسبت به برنامه‌های ارائه شده از سوی فرجی‌دانا تصریح کرد: خانم طبیب‌زاده در جایی از سخنان خود گفت که وزیر پیشنهادی از خود برنامه‌ای ارائه نداده و در جای دیگر اشاره داشتند که آقای فرجی‌دانا با توجه به برنامه‌های زیادی که ارائه برای اجرای آنها نیازمند 20 سال زمان هستیم.

سخنگوی کمیسیون عمران با بیان اینکه همه باید به وزیر پیشنهادی وزارت علوم و تحقیقات برای اجرای برنامه‌های خود توجه کنیم خاطرنشان کرد: تعهد، تخصص و تجربه از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار داد.

وی افزود: ولایتمداری، تحصیلات علمی، مسئولیت‌های دانشگاهی که در طی سال‌ها آقای فرجی‌دانا در مراکز مختلف عهده‌دار بودند از جمله موضوعاتی است که نباید آنها را نادیده گرفت چرا که وی با مدیریت و ریاست مرکز انفورماتیک و دانشکده فنی دانشگاه تهران توانسته تخصص خود را در زمینه مسائل علمی به اثبات برساند.

نماینده مردم لنگرود خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت آقای فرجی‌دانا در دانشگاه تهران شاهد رشد علمی و ارزشی زیادی از سوی دانشگاهیان این دانشگاه بودیم و هیچ‌گونه التهابی در آن زمان وجود نداشت. که این از حسنات بارز وی است.

لاهوتی ادامه داد: براساس اعتقاد فرجی‌دانا برای اینکه علم باید در فضای آرام و با نشاط رشد یابد و جوانان بعنوان سرمایه در کشور حفظ شوند می‌توان به رشد علم، پژوهش و فرهنگ به طور واضح در برنامه‌های وی مشاهده می‌شود امیدوار بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لاهوتی ، موافق ، فرجی دانا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار