نماینده مردم مشگین شهر و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح های مهار آب در کشور مصمم هستند.

یونس اسدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود:نمایندگان تلاش می کنند با تامین اعتبار مورد نیاز برای مهار آب در کشور از خارج شدن منابع آبی از مرزهای ایران اسلامی جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد که ذخیره منابع آبی کشور در حال کم شدن است و خشکسالی مشکلات کشور را افزایش داده و مهار آب از ضروری ترین اقدام ها در کشور می باشد .

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : مدیریت منابع آب در کشور ضروری است و مجلس در کنار دولت باید در این زمینه اقدام اساسی انجام دهند .

اسدی گفت: بدنبال بلاتکلیفی ساخت سازه سد احمد بیگلوی مشگین شهر بدلیل نبود اعتبارات کافی اخیرا مصوب شد مبلغ 150میلیارد ریال از محل فروش اوراق مشارکت مهار آب های مرزی و 50 میلیارد ریال نیز از محل فروش اوراق منابع آبی کشور به این پروژه تخصیص یابد.

وی اظهار امیدواری کرد تا اسفند ماه سال جاری با تخصیص 100 درصد این مبلغ عملیات اجرایی سد احمد بیگلو به عنوان تنها سد مرزی شهرستان مشگین شهر شتاب بیشتری بگیرد/س.


برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، طرح ، مهار ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.