عضو تیم کاراته جوانان که "لویجی بوسا" ایتالیایی را الگوی فنی خود می داند، گفت: برایم فرقی نمی کند در مسابقات جهانی اسپانیا با کدام حریف روبرو می شوم، چراکه هر مسابقه برایم حکم فینال دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، « شهاب نوروزی» کومیته کای وزن منهای 68 کیلوگرم تیم جوانان ایران که متولد 19 آبان 1374 از استان مرکزی است کاراته را از سال 1380 در باشگاه امام رضا و زیرنظر «غلامعلی حیدری» آغاز کرده است.
 
وی در عرصه بین المللی، مدال طلای مسابقات نوجوانان ترکیه در سال 2011، مدال طلای جام دریای سیاه ترکیه با تیم جوانان در سال 2012، مدال برنز رده سنی جوانان در مسابقات آسیایی ازبکستان سال 2012 و مدال برنز رده سنی جوانان در تورنمنت ترکیه سال 2013 را کسب کرده است.
 
شهاب نوروزی با تاکید بر اینکه توانایی شکست دادن تمامی حریفان را دارد، گفت: خودم را برتر از تمامی حریفان جهانی می بینم و برای کسب بهترین نتیجه در اسپانیا روی تاتامی می روم و تمام تمرکزم کسب نتیجه عالی از این رقابتهاست.


وی افزود: حضور در مسابقات جهانی اسپانیا دومین تجربه من از این پیکارهاست. 2 سال پیش در مسابقات جهانی مالزی 2011 به میدان رفتم، اما نتوانستم مدالی کسب کنم.امسال نهایت استفاده را از تجربه ام خواهم کرد تا نتیجه لازم را بدست آورم.
 
این کومیته کای جوان کشورمان، لوئیجی بوسا را الگوی ورزش خود خواند و تصريح كرد: این کاراته کای ایتالیایی با فکر و سریع است و فیلم مبارزاتش را همیشه نگاه می کنم. امیدوارم بتوانم از تکنیک های او در مصاف با حریفان استفاده کنم.
 
وی در خصوص غلامعلی حیدری مربی سازنده او که اکنون در تیم ملی حضور دارد، بيان داشت: حضور حیدری در کنارم به من روحیه و انگیزه بالایی می دهد و با شور و شوق بیشتری تمریناتم را دنبال می کنم که این یک امتیاز بزرگ برای من است.
 
نوروزی در خصوص حضور فرید خمامی در کنار تیم اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا گفت: فرید خمامی یکی از مربیان و قهرمانان کاراته است که حضور او در کنار تیم روحیه و انگیزه مضاعفی برای ماست که امیدوارم با توکل به خداوند با دست پر از این رقابتها بازگردیم.
 
وی تصريح كرد: مربیانی که الان در اردو در کنار آنها تمرین می کنیم بهترین مربیان هستند که از تجربیات آنها بهره لازم را می بریم ضمن اینکه اضافه شدن حسن روحانی علاوه بر اینکه باعث بالارفتن روحیه و انگیزه کاراته کاها شده از لحاظ تکنیکی و فنی نکات لازم را یادآوری می کند.
 
نوروزی در خصوص اینکه پس از بازگشت از اسپانیا چه هدفی را دنبال خواهد کرد، خاطرنشان كرد: پس از بازگشت از رقابتهای جهانی تمرینات را دنبال می کنم تا در مسابقات کشوری سال آینده در رده سنی بزرگسالان مبارزه کرده و به عضویت تیم ملی برسم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار