نگاهي به هفته نامه‌هاي جهان در شبكه سحر

مخاطبان اردوزبان شبكه سحر هر هفته با برنامه "نگاهي به هفته‌نامه‌هاي جهان" اخبار و تحليل‌هاي تعدادي از هفته‌نامه‌ها را مرور مي‌كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، هدايت الله طاهرزاده تهيه كننده برنامه "نگاهي به هفته‌نامه‌هاي جهان" با اشاره به بررسي 5 هفته‌نامه در هر قسمت از اين برنامه گفت: در هر برنامه يك هفته نامه عربي با محور مسايل خاورميانه، يك هفته نامه انگليسي با محور مسائل آمريكا و اروپا، يك هفته نامه فرانسوي با محور مسائل فرانسه و كشورهاي آفريقايي حوزه تسلط آن و دو هفته اردوزبان با محور مسائل و موضوعات شبه قاره بويژه هند و پاكستان بررسي مي شود .
 
وي از تحليل كامل 5 موضوع و خبر مهم دنيا شامل بيان مقدمه، شرح و تفسير و جمع بندي و نتيجه گيري در قالب تصوير- نريشن در هر برنامه  خبر داد و افزود: "كاريكاتور هفته" از ديگر آيتم هاي برنامه است كه طي آن 5 كاريكاتور مرتبط با موضوعات مطرح شده نمايش داده مي‌شود.
 
"بررسي سايت هاي اردوزبان"  آيتم ديگر برنامه "نگاهي به هفته‌نامه‌هاي جهان" است. در بخش ديگر اين برنامه، عكس‌هاي خبري از حاشيه‌ها و اتفاق‌هاي جالب و جذاب در مراسم و رويدادهاي مختلف اجتماعي، اقتصادي و سياسي به نمايش درمي‌آيد.
 
"نگاهي به هفته نامه هاي جهان" به سردبيري قمر عباس و هدايت الله طاهرزاده، جمعه هر هفته ساعت 14:00 به وقت تهران به مدت 25 دقيقه از سيماي اردو پخش مي‌شود.
 
سيد حسن عباس، قمر عباس، زهرا زيدي و ناهيد انوري گويندگي متن اين برنامه را بر عهده دارند و زهرا زيدي (ويراستار)، شيرين بانو معراج (مباشر تهيه)، محسن ترابي و مهري كياني دهكردي (صدابردار)، مريم نظريان (گرافيست) و حميدرضا حاجي خانيان (تدوينگر) ساير عوامل تهيه و توليد آن به شمار مي‌روند.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار