علي قلمسياه،افشين بختيار، فرزاد هاشمي، اسعد نقشنبدي و ابراهيم صافي داوران سومين جشنواره ملي عكس ايران شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران؛‌ " روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران" به نقل از معاونت امورجشنواره ها، بين الملل و بازرگاني انجمن، اعضاي كميته انتخاب و داوري "سومين جشنواره ملي عكس ايران" با موضوع طبيعت زيباي ايران معرفي شدند.
 
بنا براين گزارش اعضاء پنج نفره هيئت داوران به شرح زير مي باشند:
 
1- علي قلمسياه متولد 1323 كه از سال 60 به تدريس عكاسي مشغول است و عكاسي از رويدادهاي و بازيهاي المپيك و همچنين طبيعت را در كارنامه خود دارد. او دبير اجرايي دوسالانه عكس ايران  نيز بوده است و در دوره برگزاري جشنواره ملي عكس ايران به عنوان رئيس هيئت داوران حضور داشته است .
 
2- افشين بختيار متولد 1329 كه بيش از 35  سال است به عكاسي مشغول بوده و بيشتر در زمينه طبيعت و عكاسي اجتماعي فعاليت داشته  است . بختيار تاكنون بيش از 40 جلد از آثارش را به شكل كتاب منتشر نموده كه از اين بين مي توان به كتاب ايران سرزمين افسانه اي، از پاسارگاد تا داراب و ايران و ايرانيان و .... اشاره كرد.
 
3- فرزاد هاشمي متولد 1339 مهندس معماري، عكاس و موسس و مديرمسئول مجله عكس بوده  و موسس و مدير آژانس عكس صفير است، داور جشنواره دوسالانه عكس ايران و همچنين عضو هيئت مديره انجمن ملي عكس ايران است.
 
4- ابراهيم صافي متولد 1349 فارغ االتحصيل رشته عكاسي از دانشكده هنرهاي زيبا، عضو شوراي سياست گذاري جشنواره دوسالانه عكس ايران، داور جشنواره هاي متعدد عكاسي از جمله دوسالانه عكس ايران، رئيس هيئت مديره انجمن عكاسان ميراث فرهنگي و عضو رسمي انجمن عكاسان صنعتي و تبليغاتي و مسسسه توسعه هنرهاي تجسمي ايران در كارنامه هنري او است همچنين برگزار كننده نمايشگاه هاي متعدد عكاسي و كسب جوايز ملي و بين المللي از ديگر فعاليت هاي صافي است.
 
5- اسعد نقشبندي متولد 1336 عضو عكاسان صداوسيما ، عضو موسس انجمن عكاسي ايرانشهر/ عضوهيئت مديره انجمن عكاسان ميراث فرهنگي و عكاسان مطبوعات ايران، برنده جايزه هاي متعدد عكاسي و همچنين چاب كتاب هاي عكس  حضور  به عنوان داور در جشنواره هاي متعدد عكاسي از فعاليت هاي وي است.
 
روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران در ادامه مي افزايد : نخستين و دومين جشنواره ملي عكس ايران  با موضوع  " طبيعت زيباي ايران" به همت انجمن سينماي جوانان ايران برگزار شد و اينك سومين دوره  اين جشنواره با هدف ارائه آثار هنرمندان و عكاسان كشور و ارج نهادن به تلاش گسترده جامعه فهيم عكاسي ايران در به تصوير كشاندن طبيعت زيباي اين سرزمين پهناور  از 14 تا 28 دي ماه سال جاري در موسسه فرهنگي و هنري صبا برگزار خواهد شد.
 
بنا بر اين گزارش آخرين مهلت دريافت آثار 8 آبان ماه  از طريق سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir مي باشد.
 
 قابل ذكر است اين جشنواره توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني همراه با چاپ و ارائه كتاب نفيس نمايشگاه مشتمل بر كليه عكسهاي راه يافته به بخش مسابقه برگزار مي شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.