سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تيم پرسپوليس در ورزشگاه آزادي همه تيم ها را برده است اما در طول 90 دقيقه نتوانست يك حمله همه جانبه روی دروازه ما داشته باشد.



به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،اکبر میثاقیان پس از شکست پنج بر یک تيمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت:‌ نبايد انتظار داشته باشيم يك تيم تازه تاسيس كه حدود دو ماه است شكل گرفته در برابر يك تيم قدرتمند مثل پرسپوليس برنده شود.

وی افزود: ما در مجموع ما خوب بازي كرديم و من از عملكرد بازیکنان تيم راضي هستم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: ما در وقت قانوني يك بر يك مساوي شديم و نمي شود گفت بازي را باخته ايم. به نظر من پيام صادقيان بازيكن پرسپوليس بايد اخراج مي شد که اگر این اتفاق می افتاد نتيجه بازي چيز ديگري بود.

میثاقیان درباره داوری این مسابقه نیز گفت: داور در حق ما كم لطفي كرد و ما هم اعتراضی نکردیم چون هدف ما صعود به ليگ برتر است و در جام حذفي هم فقط به احترام مردم مشهد شركت كرديم.

وی ادامه داد: بازیکنان در بازي مقابل پرسپوليس استرس داشتند چون آن بازي حواشي زيادي داشت اما الان همه چيز را فراموش كرده اند و به بازي های بعدی فكر مي كنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده كه تيمش را براي بازي مقابل الوند همدان از سري رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال کشور آماده مي كند، اظهار داشت:‌ من قول داده ام كه هفته دهم در صدر جدول قرار بگيريم و به قول خودم وفادار هستم.

میثاقیان افزود: در حالي به مصاف نماینده همدان می رویم كه سه بازي خارج از خانه داشته ايم و الان هم در فاصله 48 ساعت از بازي با پرسپوليس، بايد به سمت همدان حركت كنيم.

 

برچسب ها: بازیکنان ، پدیده ، باخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.