مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون دو پروژه به نام های "گدان " و " دو قلوها " در نوبت نمایش دارد.

"مهدی امینی خواه" بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ایفای نقش خود در دو پروژه به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در دو پروژه به نام های "دوقلوها " و " گدان " را برای نمایش خانگی و شبکه 5 ایفای نقش کردم.
 
وی افزود: پروژه "دو قلوها‌" به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید وحیدیان در خصوص پسر پولداری است که به دلیل خواستگاری از دفتر مورد علاقه اش درگیر مسائل و مشکلات با دو برادر دوقلوی این خانواده می شود.
 
امینی خواه در ادامه افزود: نقش این برادران دوقلو را "یوسف صیادی" بازی می کند و خشایار راد، کیانوش گرامی، مینا جعفر زاده از دیگر بازیگران این پروژه هستند و این فیلم محصول شبکه نمایش خانگی است.
 
وی همچنین در مورد پروژه های دیگری به نام "گدان" اظهار داشت: پروژه "گدان" به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین دیگی است و عشایر سیستان و بلوچستان مربوط می شود.
 
وی در مورد نام دیگر پروژه تصریح کرد: "گدان" نام چادر عشایر است و این مجموعه در مورد بر پایی نمایشگاهی از محصولات این استان در یکی از پارک های تهران است که با شهرداری آن مشکل می خورد.
 
امینی خواه در مورد بازیگران این مجموعه گفت: در این مجموعه انوشیروان ارجمند، رامین راستاد، جواد هاشمی، فاطمه شکری، آزاده ریاضی ایفای نقش می کنند.
 
وی در خصوص پخش این مجموعه خاطر نشان کرد: " گدان " به احتمال زیاد از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد که هنوز نهایی نشده است.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.