معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: کسب رتبه نخست کشف کالاهای دخانی قاچاق در کشور به استان کردستان اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حسن‌زاده به کسب رتبه نخست کردستان در زمینه کشف کالاهای دخانی قاچاق در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به واگذاری مسئولیت کنترل و نظارت کالاهای دخانی شرکت دخانیات به اداره صنعت، معدن و تجارت ضروریست که مدیران و مسئولان با بسیج تمامی امکانات خود همانند گذشته بستر لازم  برای حفظ جایگاه برتر استان در این زمینه را فراهم کنند.
وی افزود: همجواری کردستان با مرزهای عراق و وجود پایانه‌ها و مرزهای رسمی در سطح استان فرصتی مناسب برای رشد و شکوفایی اقتصادی استان است که باید از این شرایط نهایت استفاده را به عمل آوریم و با اعمال سیاست‌های نظارتی و تشدید مبارزه و برخورد قانونی مانع از قاچاق کالا از طریق مرزهای استان شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان حمایت و ساماندهی تعاونی‌های مرزنشین در استان را از راهکارهای اساسی در زمینه کاهش قاچاق و افزایش توان اقتصادی و ایجاد فرصت‌های اشتغال به وِیژه در مناطق مرزی در کردستان برشمرد.
وی کنترل و نظارت بر ورود و خروج ترانزیت کالا، نظارت دقیق بر صدور بارنامه‌های ترانزیتی، تشدید برخوردهای قضایی با افراد سودجو و فرصت‌طلب را دیگر راه‌های کاهش میزان قاچاق در مبادی مرزی استان ذکر کرد./س
برچسب ها: قاچاق ، کشف ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.