سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران گفت: اصلي ترين رويكرد شورا در ملاقات با رئيس جمهور درخواست هماهنگي شورا و دولت در پروژه هاي كلان شهري است.

 
تقي پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولويت هاي اصلي برنامه و بودجه شوراي شهر اظهار داشت: اولويت اول برنامه هاي كميسيون برنامه و بودجه در شوراي شهر مشخص شدن برنامه سال 93 شهرداري تهران و به موازات آن بحث برنامه 5 ساله دوم است كه كليات آن توسط شهرداري تهران و معاونين وي در صحن شورا ارائه شد.
سخنگوي شوراي شهر تهران ادامه داد: با وجود ارائه اين برنامه توسط شهردار تهران اما طبيعتا برنامه جامع و كامل 5 ساله به همراه برنامه عملياتي در ادامه اين كار بايد به بحث گذاشته شود و نهايتا تبديل به يك لايحه شود و در صحن شورا تثبيت شود.
وي افزود: همچنين از ديگر برنامه هاي در حال حاضر كميسيون برنامه  و بودجه بحث متمم بودجه سال 92 است كه مي بايست توسط شهرداري ارائه شود اما در هر مرحله اول بايد در كميسيون بررسي شود.
تقي پور در ادامه در خصوص درخواست اعضاي شوراي شهر براي ملاقات با رئيس جمهور اظهار داشت: اين تقاضا از سوي شوراي شهر مطرح شد و منتظر پاسخ و هماهنگي اين ملاقات هستيم.
وي افزود:‌هماهنگي و همكاري به ويژه در مباحثي راهبردي در پروژه هاي مديريت كلان شهري تهران از اصلي ترين درخواست هاي اعضاي شوراي شهردار رئيس جمهور خواهد بود.
سخنگوي شوراي شهر تهران با اشاره به نحوه اين هماهنگي خاطر نشان كرد: انتظار داريم كه دولت و شورابا هم بتوانند به راهكارهاي لازم و قابل اجرا برسند تا با اين همكاري در هر مرحله همكاري با مجلس شوراي اسلامي بتوانيم اين حجم انبوه مسائل و مشكلاتي كه امروز كلان شهر تهران با آن روبرو است را مديريت كنيم./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار