معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون تقویت فرهنگ کار و سرمایه‌گذاری کار سختی در عبور از محرومیت‌ها و توسعه نیافتگی در این استان داریم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی‌حسن نوروزی امروز با انتقاد از وضعیت فرهنگ کار و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: رسانه‌ها نقش اساسی در تقویت این فرهنگ دارند که باید رسالت خود را هر چه بیشتر و بهتر انجام دهند.

وی گفت: برای این کار باید به مردم بگوییم که پس‌انداز‌های خود را به میدان سرمایه‌گذاری بیاورند تا بتوانیم این دور باطل فقر را بشکنیم و وارد مداری شویم که هر فردی در استان یک سرمایه‌گذار برای عمران و آبادانی باشد.

نوروزی افزود: تنها با تقویت فرهنگ کار و سرمایه‌گذاری است که می‌توانیم به این مهم دست یابیم و امروز وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و تریبون‌های آن مهم‌تر از هر نهاد و دستگاهی برای فرهنگ‌سازی است.

نوروزی ایجاد مشوق برای سرمایه‌گذاران را یکی دیگر از راه‌های توفیق در زمینه سرمایه‌گذاری دانست و گفت: تاکنون در استان چنین مشوق‌هایی آن‌گونه که باید نبوده و به همین خاطر سرمایه‌گذار ترجیح می‌دهد در جایی دیگر سرمایه‌گذاری کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش بانک‌ها را در این میان اساسی دانست و با بیان این‌که یکی دیگر از مشکلات ما عدم نظارت کافی بر طرح‌ها و پروژه‌ها می‌باشد، تصریح کرد: این کار به معنای سخت‌گیری نیست بلکه منظور حاکم کردن قانون و نظم بر انجام امور است که اگر این‌ گونه شود مشکلات کنونی را نخواهیم داشت./ج1

برچسب ها: سرمایه ، نقش ، تقویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.