سرپرست معاونت فنی عمرانی استانداری البرز، شهرستان طالقان را کانون مهمی برای استان در بخش گردشگری و معادن دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مجید سریزدی اظهار داشت: در این راستا با برنامه‌ریزی جامع و جلب و جذب سرمایه‌گذاران علاوه بر توسعه این شهرستان، توسعه استان را نیز رقم می‌زنیم.

وی ادامه داد: براساس این معادله امروز که فرصت از آن ما است، باید نهایت اهتمام را داشته باشیم تا در آینده متهم به کم‌کاری نشویم.

*طالقان کنون توسعه استان البرز

وی افزود: طالقان به عنوان کانون مهم توسعه استان مورد توجه ویژه استانداری است؛ طالقان مملو از نیازها و در عین حال استعدادهای پنهانی است که باید مورد توجه قرار گیرد و به فعل تبدیل شود.

سرپرست معاونت فنی عمرانی استانداری البرز بیان کرد: طالقان مرکزی فرهنگی و کانون توسعه در بخش گردشگری و معادن به شمار می‌رود، با این رویکرد موضوع گردشگری بر پایه اخلاق و دین مداری دنبال خواهد شد و مردم رکن اصلی در توسعه این شهرستان مذهبی – گردشگری خواهند داشت.

*شهرداری‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران وارد عمل شوند

سریزدی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان طالقان نیز گفت: استانداری البرز در راستای جلب و جذب سرمایه‌گذاران از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، اما بخشی از زمینه‌های جذب سرمایه نیز باید توسط شهرداری‌ها صورت گیرد.
برچسب ها: البرز ، طالقان ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.