هم اکنون بيش از هزار واحد مسکن مهر دانشجويي در شهرک هاي تازه تاسيس در کشور آماده تحويل است.

غلامرضا خواجه سروي، معاون فرهنگي و اجتماعي وزير علوم تحقيقات و فناوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون بيش از هزار واحد مهر دانشجويي در شهرک هاي تازه تاسيس در کشور آماده تحويل به دانشجويان است.

وي افزود: دانشجويان با مراجعه به مسئول شهرک مي توانند براي دريافت "مسکن مهر" خود اقدام کنند.

خواجه سروي تصريح کرد: البته شرايط مسکن مهر دانشجويي همچون گذشته بوده است که دانشجويان مي توانند با مراجعه به سايت مسکن مهر دانشجويي نسبت به دريافت مسکن مهر خود اقدام کنند البته "مسکن مهر" هم اکنون در شهرستانهاي مختلف کشور نيز از جمله شهرستان مجلسي در استان اصفهان آماده تحويل براي دانشجويان است./ح

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام
بالاخره قضیه این مسکن مهر دانشجویی چی شد؟ لطفا اطلاع رسانی کنید. خیلی از دوستان 2 ساله که ثبت نام کردند و شرایطشو هم داشتند، ولی تا کنون هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. خواهشمند است حتما جواب این تقاضا را در سایت بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
رقیه نجف زاده
۱۵:۳۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
با سلام
بنده دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس تهران و متاهل می باشم. بنده برای اولین فراخوان مسکن مهر دانشجویی سال 91 برای استان آذربایجان غربی شهر ارومیه تقاضای مسکن مهر دانشجویی کرده بودم.آیا بنده در اولویت می باشم؟ چگونه پیگیری نمایم؟ تا حالا با بنده هیچ تماسی گرفته نشده است؟
آخرین اخبار