رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد

توقف مسکن مهر قیمت‌ها را افزایش می‌دهد/حضور آخوندی در مجلس برای پاسخگویی

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایطی که هنوز هیچگونه طرحی جایگزین پروژه مسکن مهر نشده و حتی مسکن اجتماعی نیز درحد یک اسم و نام مطرح است، سخن گفتن از توقف طرح مسکن مهر به افزایش نرخ مسکن منجر خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از خانه ملت، سید مهدی هاشمی  با اشاره به اینکه نرخ مسکن با عرضه و تقاضای آن رابطه‌ای نزدیک دارد، گفت: عرضه و تقاضای مسکن رابطه مستقیمی با هزینه‌های تمام شده آن دارد، لذا تحت هر شرایطی باید میزان عرضه و تقاضای مسکن را حفظ کرد.

وی تاکید کرد: مسکن مهر تا حدودی توانست به عرضه مسکن در کشور کمک کرده و تقاضا برای بازار مسکن را کاهش دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در واکنش به تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی که توسط وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد شده است، تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران و نمایندگان مجلس، با تغییر نام مسکن مهر به پروژه مسکن اجتماعی و یا هر نامی دیگر هیچگونه مشکلی ندارند.

هاشمی گفت: تا زمانی که پروژه جدیدی جایگزین مسکن مهر نشده و به تصویب نرسیده، مطرح کردن چنین سخنانی و انتقاد از طرح مسکن مهر، به مصلحت کشور و بازار مسکن نیست، چراکه این اظهارات می‌تواند بازار مسکن را ملتهب و بسوی افزایش قیمت سوق دهد.

وی خاطر نشان کرد: وزیر راه و شهرسازی با حضور در مجلس طی هفته جاری، درباره بخش مسکن و  طرح مسکن مهر و موضوعات مربوط به آن، پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهد بود.

برچسب ها: وبگردی ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.