رقابتهای پرش با اسب جام فدراسیون جهانی روز گذشته نیز پیگیری شد و پوررضایی اول شد و فرجامی در جایگاه دوم نشست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فینال مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی FEI روز جمعه 3 آبان در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار شد و طی آن داود پوررضایی با اسب آریا سب و زمان 103/18 بدون خطا قهرمان شد و جام بلورین را کسب کرد و نادعلی فرجامی با اسب قیصر و زمان 106/73 بدون خطا در جایگاه سوم ایستاد و رضا جان کندی با اسب لیدی لپا شوا با زمانی 116/30 و بدوی خطا در رتبه سوم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش: در این روز 5 سوار کار برتر نیز شناخته شدند که شامل: امیر خالقی با اسب مهران از استان البرز با زمان 48/85 اول، داود پوررضایی با اسب آریا سب از تهران و زمان 04/53 دوم ، نادعلی فرجامی با اسب قیصر از البرز و زمان 15/53 سوم ، علیرضا عامری با اسب یوکلا ز از اصفهان با زمان 65/54 چهارم و علی رحمتی با اسب ماکسیما از تهران و با زمان 55/56 در جایگاه پنجم ایستاد .

در ادامه گزارش آمده  است این رقابت ها با حضور48 سوار کار از سراسر کشور و طی روزهای یکم وسوم آبان در مجموعه سوار کاری نوروز آباد تهران انجام شد.

گزارش دیگری می گوید ارکان بولنت داور بین المللی از ترکیه در این مسابقات به عنوان ناظر فدراسیون جهانی حضور داشت .
در پایان گزارش خاطرنشان می شود : از این رقابت ها استقبال خوبی صورت گرفت ونشان از جایگاه پرشی در جامعه سوار کاری کشورمان دارد./آق
برچسب ها: مسابقات ، پرش ، اسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار