علی عسگری: اگر طلسمی هم باشد، آنرا درهم خواهیم شکست/ سال 86، شش امتیاز کسر شد اما قهرمان شدیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه درباره شماره‌ای که می‌پوشم و نه درباره بازی‌هایی که بیرون از خانه داریم، اینها تلقین است اما اگر طلسمی هم در کار باشد، آنرا درهم خواهیم شکست.

علی عسگری: اگر طلسمی هم باشد، آنرا درهم خواهیم شکست/  سال 86، شش امتیاز کسر شد اما قهرمان شدیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه درباره شماره‌ای که می‌پوشم و نه درباره بازی‌هایی که بیرون از خانه داریم، اینها تلقین است اما اگر طلسمی هم در کار باشد، آنرا درهم خواهیم شکست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا علی عسگری اظهار داشت: کسر امتیاز از پرسپولیس اولین بار نیست که اتفاق افتاده است و حالا به جای پرداختن به آن باید جبرانش کنیم.
 
وی ادامه داد: سال 86 ناگهان 6 امتیاز از پرسپولیس کسر شد ولی همان مساله در نهایت به انگیزه‌ای برای بچه‌ها بدل شد و در نهایت روز آخر قهرمانی را برای خودمان کردیم. حالا هم کسر این یک امتیاز هر چند برای ما بسیار ناراحت کننده بود ولی صد در صد بچه‌ها را مصمم‌تر کرد تا این امتیاز و امتیازات دیگر که به طرق دیگر از ما گرفته شد را جبران کنیم. البته از هواداران که همیشه پشتیبان تیم و حامی ما بودند هم می‌خواهیم که با توجه به شرایط موجود، اجازه ندهند اتفاقی بیفتد که به واسطه آن بخواهند امتیازی از ما کم کنند. ما هم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا به شکلی بازی کنیم که هر اتفاقی هم روی بدهد، بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم و امتیاز لازم را بگیریم.
 
مدافع - هافبک پرسپولیس درباره عملکرد خود در بازی‌های اخیر تصریح کرد: در بازگشت به پرسپولیس، در ابتدای این فصل باز هم با بداقبالی روبرو شدم. هر گاه روی فرم قرار گرفتم یک مصدومیتی سراغم آمد. بعضی می‌گفتند پیراهن شماره 7 طلسم دارد. من اعتقادی به این حرف ندارم. این شماره را خیلی دوست دارم و در تیم ملی هم برای من خوش یمن بود ولی با اصرار خانواده‌ام قصد دارم آن را عوض کنم. شماره 26 یا 77 را خواهم پوشید، اما همانطور که گفتم اعتقادی به طلسم و این حرف‌ها ندارم و فکر می‌کنم اینها بیشتر تلقین‌هایی است که وجود دارد.
 
وی با توجه به گلی که در بازی با داماش زد، گفت: در این مدت خیلی تلاش کردم. هادی نوروزی هم جزو ایستگاهی‌زن‌های خوب ما است. بچه‌های دیگر از جمله خلعتبری هم هستند. آقای دایی در این خصوص تمرینات زیادی می‌گذارد و گاهی خودش هم شرکت می‌کند. تلاشم این است که بتوانم با عملکردی که خواهم داشت در نیم فصل به اردوی تیم ملی دعوت بشوم. البته در وهله اول تلاش همه ما برای موفقیت تیم است، بویژه حالا که به صدر جدول نزدیک شده‌ایم و با پیروزی برابر راه آهن می‌توانیم در بالاترین نقطه قرار بگیریم.
 
علی عسگری درباره انجام یک بازی دیگر در خارج از آزادی خاطرنشان کرد: می‌گویند بازی‌های خارج از خانه برای ما طلسم شده است. باز هم می‌گویم به این حرف اعتقاد ندارم اما اگر طلسمی هم باشد، می‌خواهیم آنرا در هم بشکنیم، البته زمین ورزشگاه تختی امسال اصلا شرایط خوبی ندارد اما در هر شرایط باید سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.
برچسب ها: عسگری ، طلسم ، امتیاز ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار