دكتر علي اصغر فاني ، سرپرست وزارت آموزش وپرورش به مناسبت برگزاري چهل وسومين جشنواره بين المللي فيلم هاي علمي ، آموزشي و تربيتي رشد پيامي صادر كرد.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش وپرورش، در متن پيام دكتر علي اصغر فاني آمده است :

بسم الله الرحمن الرحيم

خداوند  بزرگ و مهربان را شاكريم كه  چهل و سومين  جشنواره  بين المللي  فيلم  هاي علمي ، آموزشي  و تربيتي  رشد ، امسال نيز با عنايت  و لطف  حضرت حق تعالي  در دولت تدبير و اميد كار خود را آغاز نمود .  جشنواره اي كه در راستاي تعميق  مفاهيم ، ارزش ها  و كرامت هاي  انساني است . جشنواره بين المللي فيلم رشد يكي از قديمي ترين  جشنواره هاي  كشور عزيزمان  است كه طي مدت  فعاليت خود توانسته است با عمل به رسالت ارزشمندش  كه همانا انتقال  مفاهيم  عالي تعليم  و تربيت  به دانش آموزان  عزيز است ، گامي موثر بردارد .  امروزه با رشد فناوري ها و پيشرفت هاي چشمگير  علمي بايد تمام  هم  خود را به سمت و سويي سوق  دهيم تا  بتوانيم  با بهره گيري  از همه رسانه هاي ديداري و شنيداري  به عنوان بسته هاي  آموزشي ، پيام هاي  عالي انقلاب  اسلامي ، امام راحل (ره) ،مقام معظم رهبري (مدظله العالي )  ارزش هاي دفاع مقدس ، علم وفناوري را در اين تحول بنيادين  در نظام آموزش وپرورش به تصوير  بكشيم ، تا انشاءا... زمينه  خلاقيت  كودكان  و نوجوانان  ايران اسلامي  بيش از پيش  به وجود آيد .

اگر تلاش  معلمان و دانش آموزان  و هنرمندان  با ذوق  و فعاليت  هنري بومي سازي شده همراه نباشند ، امروزه نمي توانند رسالت  دانش اندوزي و پرورش استعدادهاي  نهفته  در ميان فرزندانمان  را به مرحله  شكوفايي برسانند  و اين رسالت  اصلي اين جشنواره  است كه بايد با تامل و تبادل  نظر بين اهل نظر و انديشمندان هنرمند در تمامي كشورها  بستري مناسب را فراهم آورد .

حال كه دولت تدبير و اميد و اعتدال ، فعاليت هاي خود را آغاز نموده است و مصمم است تا با عزم و اراده ملي  و راهكارهاي  كارشناسي شده مشكلات  در زمينه هاي اقتصادي ، فرهنگي ، سياسي ، اجتماعي را برطرف نمايد و همچون حماسه  سياسي، خلق حماسه  ديگر نمايد  از شما هنرمندان  و انديشمندان  فرهيخته  مي خواهم با استفاده از ابزار تاثير گذار وموثر هنر او را ياري نماييد.

عزيران من ، آموزش و پرورش در حال تحول بنيادين است . من از تمام توليد كنندگان  فيلم هاي آموزشي ، دانش آموزان ، معلمان  و فرهنگيان عزيز به  طور جد تقاضا دارم با در نظر گرفتن  مفاهيم سند تحول بنيادين و حركت روبه جلوي آموزش پرورش ، محصولات متناسب  با اين حركت هدفمند  و عميق هم راستا با اهداف بلند آموزش وپرورش و در جهت رشد و شكوفايي كشورمان توليد نمايند، تا با ياري خداوند ، فرزندان كشور عزيزمان  ايران  در تمامي عرصه ها  به ويژه  در سطح بين المللي  درخشش هاي قابل توجهي داشته باشند . در آخر توفيق روز افزون فيلم سازان ، هنرمندان ، مجريان ، متصديان  تلاشگر  و شركت كنندگان  خارجي  و داخلي را در اين جشنواره از خداوند  مسئلت دارم و با اميد به آينده اي درخشان تر ، دستان  با محبت  و هنرمندانه  شما را به گرمي مي فشارم.
برچسب ها: پیام ، سرپرست ، جشنواره ، فیلم ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار