قائم مقام شهردار منطقۀ 9 تهران گفت: با آزاد سازی بخشی از پادگان جی برای گسترش بزرگراه یادگار امام روند نوسازی بافت های فرسوده پهنۀ جنوبی خیابان به سرعت افزایش یافته و با یکپارچگی مؤلفه های اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و کالبدی توسعه پایدار شهری را در بر خواهد داشت.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، غلامرضا احمدی بید آخوندی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس طرح موضعی  پادگان جی و توافقات نهایی با ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه خاتم الانبیاء، ادامه خیابان استاد معین و اتصال آن به 30 متری جی و همچنین امتداد بزرگراه یادگار امام ( ره) بافت فرسوده و متراکم شهری سطح محدوده را نیز با تحولی بزرگ رو به رو می کند.
وی افزود: اجرای طرح های پیرامون پادگان جی با کاربریهای تجاری، ورزشی، فرهنگی،‌ اجتماعی و .....می تواند نقش بسزایی در افزایش سرانه های خدماتی ایفا کند.
احمدی با اشاره به محدوده 30 درصدی بافت فرسوده منطقه و تاکید بر لزوم احیا و نوسازی آنها تصریح کرد: این شهرداری با دعوت از بخش خصوصی دراین راستا اقدامات مناسبی را اجرایی کرده و ارائه تسهیلات لازم را در این راستا در دستور کار قرار دارد.
قائم مقام شهردار منطقه 9 در خصوص تسهیلات اعطایی شهرداری اظهار داشت: طرح های تجمیعی در سطح محدوده با حضور مالکان محقق شده و تخفیف عوارض، اضافه کردن طبقات، الحاق گذرهای بن بست به ملک و تسریع روند صدور پروانه از جمله تسهیلات مورد نظر است./ف

برچسب ها: پادگان ، مالکان ، پروانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار