فاز نخست "داروسازي" بايرافلاك ازنا لرستان در آينده اي نزديك راه اندازي مي شود.

دكتر شوشي زاده مدير مجتمع داروسازي باير افلاك ازنا لرستان در گفتگو با خبرنگاربهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: مجتمع داروسازي باير افلاك در فازهاي مختلف داروهاي دامي، داروهاي انساني، توليد مواد اوليه دارويي و توليد لوازم بهداشتي و آرايشي فعاليت خواهد كرد كه هم اكنون در حال نصب دستگاهها و ماشين آلات اين مجتمع هستيم.
 
وي افزود: فاز نخست داروسازي باير افلاك ازنا با توليد داروهاي دامي در حال توليد آزمايش خود مي باشد كه بزودي به طور رسمي با حضور مسئولان كشور و جامعه داروسازي كشور به بهره برداري مي رسد.
 
وي به استفاده از استانداردهاي ايمني و بهداشتي در اين واحد داروسازي اشاره كرد و يادآور شد: رعايت بالاترين استانداردهاي ايمني و بهداشتي دنيا در توليد دارو در اين واحد توليدي به كار گرفته شده خود اعم از محلول ها، وسوسپانسيون هاي خوراكي، جامدات و پمادها از كلين روم يا تجهيزات اتاق تميز از ويژگي هاي اين واحد توليدي است .
 
وي به دستاوردها و ثمرات اين واحد توليدي پرداخت و خاطر نشان كرد: اين واحد توليدي در صورت راه اندازي كامل فازهاي مختلف آن مي تواند سهم بسزايي در اشتغالزايي در منطقه لرستان و همچنين زمينه سازي براي صادرات دارو شود شكوفايي اقتصادي كشور داشته باشد./ع2

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار