رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اهداء 47 هزار واحد خون سالم داوطلبان در طرح "حمایت ماندگار"، در 6 ماه نخست سال خبر داد.

فرحناز رافع درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح حمایت ماندگار در شش ماهه نخست سال گفت: در طرح حمایت ماندگار با هدف ارتقای سطح سلامت و تامین خون مورد نیاز نیازمندان 47 هزار و 43 واحد خون سالم توسط داوطلبان به نیازمندان اهداء شده که ارزش ریالی آن 173میلیارد و 59 میلیون ریال بوده است.
 
رئیس سازمان داوطلبان همچنین با اشاره به پروژه های عمرانی و فعالیت های داوطلبی انجام شده در شش ماهه نخست سال بیان داشت: 754 پروژه فعالیت داوطلبی به ارزش ریالی 14 میلیارد و 10 میلیون ریال توسط 14 هزار و 863 نفر از داوطلبان سازمان در عرصه های مختلف بهداشتی، عمران صورت گرفته است.
 
رافع در پایان به 70 مشترک با سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و بیان داشت: 7 میلیارد و 885 میلیون ریال پروژه های بهداشتی و عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار برای حمایت از نیازمندان است و برگزاری کلاس های آموزشی در جهت ارتقای سطح سلامت و فعالیت های عمرانی از جمله برنامه های اجرا شده، در مناطق محروم است.
برچسب ها: داوطلب ، خون ، رافع ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار