بيست و دومين كنفرانس بين المللي "مهندسي مكانيك" 2 تا 4 ارديبهشت ماه 93 در اهواز برگزار مي گردد.

مهندس صابري عضو هيئت مديره انجمن مهندسي مكانيك ايران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از برگزاري اين كنفرانس بسط و گسترش رشته مهندسي مكانيك و كاربردهاي آن در صنايع مختلف است كه اين امر از طريق ايجاد بستري براي ارايه آخرين دستاوردهاي پژوهشي دانشگاهها و واحدهاي صنعتي و نيز تبادل اطلاعات بين استادان، دانشجويان، پژوهشگران، مهندسان و صنعتگران اين رشته حاصل خواهد شد.

وي افزود: برخي از مهمترين محورهاي اين كنفرانس شامل: ديناميك، ارتعاشات و كنترل، ترموديناميك، انتقال حرارت و جرم و فرآيندهاي خشك كردن، انرژي و محيط زيست، بيومكانيك، ميكرو فانو مكانيك، كاربردهاي مهندسي مكانيك در حوزه هاي نفت، گاز پتروشيمي، نيروگاههاي حرارتي، آبي و هسته اي، هوا فضا و صنايع خودرويي و ريلي است.

وي يادآور شد: در اين كنفرانس چندين نشست تخصصي با حضور انديشمندان برجسته در زمينه هايي مثل آلودگي هاي محيطي و ريزگردها، رويكردهاي نوين براي ارتباط صنعت و دانشگاه، تجاري سازي فناوري هاي دانشگاهي و شيوه هاي نوين آموزشي در مهندسي مكانيك اجرا مي شود.

وي با بيان اينكه مهلت ارائه مقالات به كنفرانس بين المللي مهندسي مكانيك تا 15 آبان 92 است خاطر نشان كرد: از كليه علاقمندان تقاضا مي گردد براي شركت در اين كنفرانس مقالات خود را تا مهلت تعيين شده به دبيرخانه كنفرانس ارسال كنند./ ع2

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.