در پی جنجالی شدن کشف هویت ماریا تلاش پلیس برای یافتن خانواده وی در بلغارستان،‌ آزمایش دی ان ای حقیقت را برای همه آشکار نمود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از اسو شیتد پرس:  پس از مشکوک شدن پلیس به والدین کولی ماریا دختر موبور تحقیقات خانواده کولی در بازجویی خود در مورد شباهت نداشتن ماریا به آن در اداره پلیس در یونان یاد آور شدند: ماریا را از مادرش در بلغارستان خریداری کرده اند .

با تلاش پلیس یونان و بلغارستان و انجام عمل دی ان ای بر روی ماریا 4 ساله و والدینش مشخص شد پدر و مادر واقعی ماریا زوجی به نام " ساشا" و " آنتانس" روسف هستند که در یک اردوگاه در سیصد کیلومتری جنوب سوینا پایتخت بلغارستان زندگی می کنند.

" ساشا" مادر 35 ساله ماریا در گفتگو  با پلیس گفت: هرگز کودک خود را نفروخته است.

اکنون خانواده کولی به اتهام کودک ربایی از مادر ماریا به دلیل نداشتن شرایط مالی خوب برای رفع احتیاجات اولیه فرزندان دیگر خود و ماریا نیستند و ماریای 4 ساله را در شرایط بدی نگهداری می کردند.

زوج کولی به اتهام قاچاق کودک و آدم ربایی در بازداشت پلیس به سر می برند.

تحقیقات پلیس در پی یافتن جزئیات بیشتر در مورد این پرونده ادامه دارد. همچنین مقامات رسمی بلغارستان و یونان توافق کرده اند که در مورد نجات کودک بین دو کشور سخت گیری بیشتری به عمل آورند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: یونان ، گفتگو ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار