جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سال گذشته 4 میلیون و 860 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: برای سال تحصیلی امسال پیش‌بینی شد،6 میلیون نفر به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سردار علی فضلی صبح امروز در یادواره شهدای کارمند مازندران در سالن مصباح دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار داشت: در کشور 21هزار شهید کارمند داریم و این‌ها کارمندانی بودند که احساس تکلیف کردند.

وی افزود: در آغازین ساعات عملیات کربلای پنج با عدم فتح مواجه شدیم و با نزدیک به 10 هزار شهید و مجروح شیمیایی به عقب برگشتیم.

فضلی با بیان اینکه دشمن به صورت فراوان از امکانات شیمیایی استفاده کرد، ادامه داد: اما ما از باب وظیفه به جبهه رفته بودیم و شکست معنا نداشت.

فضلی با بیان اینکه هیچ فرمانده‌ای اعلام آمادگی نمی‌کرد برای شروع مجدد در عملیات کربلای پنج، خاطرنشان کرد: ندای حضرت امام از جماران به گوش رسید و حضرت امام خواسته بودند که عملیات کربلای پنج انجام شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه وقتی پیام نورانی امام در جلسه منتشر شد در حالی که فرمانده‌ها خسته بودند اما، جان تازه‌ای گرفتند، افزود: شهید نوری می‌خواست در شکستن ابهت دشمن، سهم بیشتری داشته باشد.

فضلی با بیان اینکه فرمانده‌ها باید کیلومترها عقب‌تر از رزمندگان، پایگاه خود را ایجاد می‌کردند، افزود: شهید نوری در کنار رزمندگان پایگاه خود را ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه از 13 مهر اعزام کاروان‌های دانش‌آموزان به کربلاهای ایران آغاز شده است، تصریح کرد: مردم ما یک‌هزار و 350 کیلومتر از جبهه‌های نبرد را زیارت می‌کنند./س

برچسب ها: عملیاتی ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.