بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان، در بيانيه‌اي درباره تحريف خاطرات امام خميني (ره) و ادعاهاي منتسبين به ايشان اعلام کردند: امام انقلاب اسلامی را نمی شود با خاطراتِ در پستوها مانده و تغییر هویت داده خدشه دار کرد. انگار این روزها افرادی چه نزدیک و چه دور فکر می‌کنند می‌توانند با نقل خاطرات، به جای مستندات واقعیت ها را جا به جا کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان، در بيانيه‌اي درباره تحريف خاطرات امام خميني (ره) و ادعاهاي منتسبين به ايشاناعلام کردند: امام انقلاب اسلامی را نمی شود با خاطراتِ در پستوها مانده و تغییر هویت داده خدشه دار کرد. انگار این روزها  افرادی چه نزدیک و چه دور فکر می‌کنند می‌توانند با نقل خاطرات، به جای مستندات واقعیت ها را جا به جا کنند.

متن بيانيه به شرح زير است:
 
بسم رب الشهداء والصدیقین
 
لَقَدِ ابْتَغَوُا الْفِتْنَةَ مِنْ قَبْلُ وَقَلَّبُوا لَكَ الأُمُورَ حَتَّى جَاءَ الْحَقُّ وَظَهَرَ أَمْرُ اللَّهِ وَهُمْ كَارِهُونَ
 
48/ سوره توبه
 
آن ها هم پیش از این در صدد فتنه جویی بودند و کارها را بر تو برعکس می نمودند تا آن گاه که حق روی آورد و امر خدا آشکار گردید.
 
بوده و هستند کسانی که  تلاش می‌کنند چه در زمان پیامبر(ص) و چه بعد از ایشان شخصیت، احادیث و گفته‌های ایشان را با جعل روایات، خاطرات و.... لکه‌دار کنند. و چه باک اگر امروز می‌بینیم امام انقلابمان را بی پروا و نه از روی مستندات از واقعیت دور می کنند. تاریخ همیشه شاهد تلاش کسانی بوده است که خواسته یا نخواسته در مسیر تخطئه و انحراف بزرگان گام برداشته‌اند. اتفاقات  این روزهاگرچه قلب ما را به شدت آزرد، ولی یادآوری کرد که تخریب ارزش ها و آرمان ها گاهی از درون، از نزدیک ها هم ممکن می‌شود. مگر نه اینکه حکومت حضرت علی(ع)، واقعه بزرگ غدیر، شهادت حضرت فاطمه(ص)، شهادت امام حسین(ع) و... گواه همین انحراف ها و ندیدن ها و باور نکردن هایی از جنس واقعیت های بزرگ است . اما ملت ایران آگاه تر از همیشه ی تاریخ بر این رخدادها و گفته ها خط بطلان می کشد و امام انقلابمان را با این انحراف ها نمی خواهد.
 
امام انقلاب اسلامی را نمی شود با خاطراتِ در پستوها مانده و تغییر هویت داده خدشه دار کرد. انگار این روزها  افرادی چه نزدیک و چه دور فکر می کنند می توانند با نقل خاطرات، به جای مستندات واقعیت ها را جا به جا کنند. حاشا! که مرگ بر آمریکا با عکس آن جا به جا شود و حقیقت جنگ جز دفاع مقدس و مردم ایران جز قدردان مقام شهدا و جوانان ما جز ادامه دهندگان راه آنانتصویرسازی شوند
 
خانم نعیمه اشراقی مهم نیست نسب تان کیست فسیروا فی الارض فانظروا کیف کان عاقبة المکذبین.
 
مگر در نهج البلاغه نخوانده اید که"همانا کار ما، ولایت ما سخت و تحمل آن دشوار است، که جز مؤمن دیندار که خدا او را آزموده، و ایمانش در دل استوار بوده، قدرت پذیرش و تحمل آن را ندارد، و حدیث ما را جز سینه‌های امانت پذیر، و عقل‌های بردبار فرانگیرد."
 
اگر منکر نیستید که سخن امام، لا مکان و لا زمان است، بدانید سخن گفتن از امام انقلاب هم، قلب سلیم می خواهد و عقل بردبار. خانم اشراقی زمان و مکان خود را بشناسید
 
دشمنان انقلاب فیض خود را از فیس بوک برده اند. عذرخواهی و کتمان شما تنها ممکن است وجدان تان را کمی آرام کند و خشم کسانی که بنا به دغدغه های شخصی و خانوادگی از شما گله مند شده اند را فرو بنشاند اما بر زخم های چهره تان التیام نخواهد بود.کاش می توانستیم بگوییم این سخنان از شخصیت شما بعید است اما شما تلاش تان را بکنید نگذارید کارتان به جایی برسد که دوست داران امام دیگر هیچ واکنشی به سخنان تان نشان ندهند؛ مانند کسانی که رفته اند و ...
 
اگر دفتر حفظ آثار امام تصمیم دارد به جای حفظ افکار امام به حفظ خاندان امام بپردازد باکی نیست، مردم چنین بنایی ندارند. اگر عده ای با شنیدن سخنان شما به درد شخصی دچار می شوند عده ای را درد انقلاب می گیرد گرچه در این میان آنچه پایدار و استوار مانده امام است و انقلاب، نظام است و شهدا.
 
چنانچه به مطالبات رهبری مبنی بر قانونگذاری در حوزه های سایبری عمل شده بود و چنانچه دستگاه قضا، جهت حفظ آبروی مومن مدل های قوی ارائه کرده بود، امروز شاهد نبودیم که از میدان مجازی به بزرگ مومن حقیقی انقلاب جهانی اسلامی تیرهای جهالت پرتاب شود.
 
این روز ها جای برخوردهای قاطعانه ی دستگاه های مربوطه خالی نمی ماند. انشالله قوای ما عمیق تر و موثرتر با مسائل برخورد میکنند.
 
اماما! شما خود فرمودی:" سربازان اسلام اگرچه نامدار باشند در این جهان گمنامند. نامدارترین سرباز فداکار در اسلام، امیرالمومنین علی است و او گمنام ترین سرباز است." و تو خود نیز در کمال نامداری گمنام ترین سرباز امیرالمومنین هستی. برای کوچک سربازان خود دعا کنید.
 
«دست‌نشاندگان آمریکا آتش زدن پرچم آمریکا را به حساب آتش زدن حرم و شعار مرگ بر شوروی و آمریکا و اسرائیل را به حساب دشمنی با خدا و قرآن و پیامبر گذاشته‌اند....و از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه‌ی مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم.»
 
"امام خمینی در سال 1367 و کمتر از یک سال قبل از وفات...
 
والعاقبةللمتقین
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار