معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر منطقه یک، که در یاسوج برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد، قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و امین کمالوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین اختتامیه جشنواره منطقه یک تئاتر کشور در مجتمع هنری یاسوج  شرکت می کنند.

بنا به اعلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم اختتامیه جشنواره منطقه یک تئاتر کشور یکشنبه، 5 آبان ماه، در تالار هنرنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

امین کمالوندی با اشاره به رقابت 19 گروه از 11 استان کشور در این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره به مدت سه روز در مجموعه تئاتر شهر یاسوج، تالار پلاتوی زنده یاد حسین پناهی و تالار استاد آبسالان یاسوج برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح جزییات مراسم اختتامیه افزود: آیین پایانی این جشنواره ساعت 12 یکشنبه، 5 آبان ماه، برگزار خواهد شد و گروه های شهرستانی راه یافته به جشنواره بین المللی فجر در این مراسم معرفی می شوند. همچنین دکتر قطب الدین صادقی به عنوان نماینده داوران جشنواره،‌ بیانیه این هیئت را قرائت خواهد کرد.

انتهاي پيام/ص
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، منطقه یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.