112 مقاله به دبیرخانه کنگره بین المللی ابن شهرآشوب فرستاده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، در نشست برنامه ریزی برای برگزاری کنگره بین المللی ابن شهر آشوب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: 112 مقاله در اختیار دبیرخانه قرار گرفت که از این تعداد 45 مقاله برگزیده، انتخاب و چاپ می شود و در صورتی که به 75 مقاله دیگر بوجه اختصاص داده شود قابلیت چاپ شدن را دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: کنگره بین المللی ابن شهرآشوب ساروی 29 و 30 آبان به مدت 2 روز در ساری و یک روز در قم برگزار می شود.

وی گفت: مقالات این کنگره به تمام مراکز علمی درون مرزی و برون مرزی به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی فرستاده می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه کمیته مقالات فرستاده شده را ارزیابی کرده است، افزود: از کشورهای نیویورک، هلند، پاکستان و عراق هم مقاله آمده است.

وی یادآور شد: تاکنون کنگره های سلمان هراتی، سعیدالعلما و طالب آملی را برگزار کردیم و از عالم بزرگ ابن شهرآشوب، 20 جلد کتاب و نسخه های خطی هم وجود دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران گفت: اگر هر شهرستان 20 میلیون تومان برای این کنگره بودجه دهند مشکلات عمده ای حل خواهد شد و همت همه مسئولان مشکلات را مرتفع می کند.

حمیدی افزود:صداوسیمای مرکز مازندران در پخش برنامه،برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و پوشش و زیرنویس برنامه ها و حتی تبلیغات آمادگی کامل را دارد./س


برچسب ها: ارسال ، مقاله ، دبیرخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.