معاون سازمان جوانان جمعيت هلال احمر از اجراي پروژه بين المللي تربيت مربيان بشر دوستانه در شش استان كشور خبر داد.

 سيد محمد حسين جوادي در گفت و گوبا خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به پر‍‍وژه هاي  بين اللملي تربيت مربيان  گفت :  اين طرح در استان هاي خراسان رضوي، سيستان و بلوچستان، تهران، البرز، خوزستان و كرمانشاه اجرا مي شود.
معاون جوانان سازمان جوانان جمعيت هلال احمر هدف از اجراي اين طرح را تغيير نگرش جوانان و نوجوانان معارض با قانون خواند و گفت: پروژه ياد شده با همكاري سازمان زندان و اقدامات تاميني و تربيتي كشور و حمايت هاي مالي صندوق ملكه شوكن زير نظر فدراسيون صليب سرخ، اجرا مي شود.  
جوادي با بيان اينكه 100 نفر از مربيان و جوانان سازمان جوانان جمعيت هلال احمر و مددكاران زندان ها در قالب اين پروژه بين المللي تربيت مي شوند گفت: در اين طرح براي هر استان سه روز آموزش در نظر گرفته شده است.
معاون سازمان جوانان جمعيت هلال احمر به انتخاب طرح كانون هاي بشردوستانه هلال احمر ايران در فدراسيون جهاني صليب سرخ و هلال احمر اشاره كرد و افزود:‌ از 181 كشور دنيا طرح هاي مختلفي به فدراسيون جهاني فرستاد شده كه در نهايت پنج طرح از پنج كشور دنيا موفق به كسب حمايت هاي مالي صنوق ملكه شوكن فدراسيون جهاني صليب سرخ و هلال احمر شد.
جوادي در ادامه بيان داشت : در پروژه بين المللي تربيت مربيان بشردوستانه تلاش داريم با استفاده از اصول و اهداف جمعيت هلال احمر و تكنيك هايي كه آموزش داده خواهد شد، سبك زندگي نوجوانان معارض با قانون در شش استان كشور را تغيير دهيم.
به گفته وي  اولويت اصلي پروژه بر آموزش مددجويان كانون هاي اصلاح و تربيت خواهد بود.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار