تیم ملی جوانان جودو ایران در مسابقات جهانی اسلوونی نتوانستند کاری از پیش ببرند تا بار دیگر فاصله جودوی ایران با جهان مشهود شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از اینکه جودو کاران تیم ملی بزرگسالان در رقابت های قهرمانی جهان برزیل با دستان خالی به ایران بازگشتند نوبت به پشتوانه های آنها رسید تا خود را در پیکارهای جهانی اسلوونی محک بزنند.

تیم ملی جوانان با ترکیب سه جودو کار در حالی به اسلوونی اعزام شدند که در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان که برای آمادگی هر چه بهتر و کسب تجربه در رقابت های جهانی تدارک دیده شده بود فقط یک ورزشکار از این جمع اعزام شد و زمانی و محرمی با تجربه کم و در حالی که تا به حال رنگ مساباقت جهانی را ندیده بود روی تاتامی اسلوونی رفتند.

بر اساس این گزارش: با این وجود ، بهزاد محرمی در وزن منفی 66 کیلو گرم و مهرداد زمانی در در وزن منفی 73 کیلو گرم توانستند عبور از یک دور و یک پیروزی را تجربه کنند.

در روز اول مسابقات قهرمانی جوانان جهان ایران نماینده ای نداشت.

محرمی از روز دوم روی تاتامی می رفت و موفق شد در 47 ثانیه غازاریان از ارمنستان را ضربه فنی کند اما در مصاف با دومین رقیب خود در پایان 4 دقیقه مبارزه با امتیاز یوکو بازنده شب زمانی نیز مدینا از اکوادور را با امتیاز یوکو شکست داد ولی در مبارزه دوم خود مقابل صفرلی از آذربایجان ضربه فنی شد.

 اما سومین و آخرین نماینده ایران را عین صفویه در وزن منفی 90 کیلوگرم بود که با توجه به مدالی که در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان کسب کرده و رکورد کسب مدال جهانی نوجوانی در تاریخ جودوی ایرات شکسته بود امید زیادی به کسب نتیجه وی می رفت اما صفویه در همان اولین مبارزه خود مقابل آریاد سزاکس از اسلواکی تسلیم شد و همانند دیگر نمایندگان ایران زودهنگام از دور رقابت ها کنار رفت.

در این گزارش آمده است، هرچند از جوانان کم تجربه ایران انتظار مدال در رقابت های جهانی نمی رفت اما باید فکری به حال فاصله جودوی ایران با جودوی جهان کرد تا منتظر باشیم فدراسیون جودو به هدف بلند مدتش که مدال آوری در رقابت های المپیک و پشتوانه سازی است برسد.

پايان متن/آق

برچسب ها: جودو ، بزرگسالان ، اسلوونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
جودو هميشه و همه جا بازنده است
آخرین اخبار