داوود پرهیزگار سرپرست تیم ملی زیر17 سال پس از پیروزی مقابل اتریش به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پرهیزگار اظهار داشت: تیم ملی بازی سختی مقابل اتریش داشت و البته نتیجه بازی آرژانتین و کانادا هم برای ما مهم بود. البته بازیکنان و کادرفنی به نتیجه این بازی توجهی نداشتند. در هر حال ما با تمام شایستگی هایی که در دو بازی گذشته داشتیم اما به پیروزی نرسیدیم ولی دربازی مقابل اتریش بازیکنان انگیزه بالایی داشتند که خوشبختانه به پیروزی دست پیدا کردیم تا به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: پاداشی برای بازیکنان و کادرفنی در نظر گرفته شده که به آنها داده می شود. ضمن اینکه از قالیباف شهردار محترم تهران که پاداشی 1000 دلاری برای تیم ملی نوجوانان درنظر گرفته اند هم تشکر می کنیم. همچنین مدیران دیگر کشور هم قول پاداش داده اند که از آنها هم تشکر می کنیم. امیدواریم تیم ملی با روحیه بالایی به مصاف تیم نیجریه برود.نیجریه یک تیم پرقدرت است که در تاریخ جام های جهانی افتخار آفرین بوده است اما بازیکنان ایرانی برای خلق شگفتی به امارات آمده اند. در بازی مقابل آرژانتین بازیکنان بسیار خوب بودند و عملکرد خوبی داشتند و امیدواریم در مقابل نیجریه هم این اتفاق بیفتد. هر چقدر نام حریف بزرگتر باشد، بازیکنان انگیزه بسیار خوبی برای نشان دادن توانایی هایشان دارند.

سرپرست تیم ملی درباره برنامه تمرین امروز تیم ملی خاطرنشان کرد: امروز بازیکنان استراحت کردند و بعدازظهر ساعت 18 یک تمرین ریکاوری در زمین دانشگاه العین انجام می دهند. صبح امروز هم یک جلسه آنالیز در سالن جلسات هتل برگزار کردند و بازی دیروز مقابل اتریش توسط مربیان برای بازیکنان آنالیز شد و نقاط ضعف و قوت تیم مورد بررسی قرار گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار